Tiempo en movimiento  3 horas 17 minutos

3,9
7,8

Vista 4164 veces, descargada 24 veces

preto de Efençukuru, İzmir (Türkiye)

Kavacık Şelalesi'ni görmek için Efemçukuru köyüne gittik.
Cumaovası aktarmadan 789 nolu ESHOT Efemçukuru otobüsüyle köye ulaştık. Köyden ayrılarak bağlar arasındaki yollardan, şelaleyi görmek için Kavacık yönüne yöneldik.
Şelaleye kadar çok az patika kullanarak, daha çok bağ ve orman yollarını kullanarak yürüdük. Biraz da Efemçukuru-Kavacık yolunu adımladık.
Şelaleyi beğenemedik. Suyu altın madeni içinden gelen yapay bir dereden geliyor. Bize pek de temiz gelmedi. Biraz daha aşağılardaki birkaç küçük şelale daha güzel.
Parkur boyunca çok güzel çam ormanları ve bolca alfonso üzüm bağları görülüyor.
Herkesin rahatça yürüyebileceği orta zorlukta bir parkur.

EFEMÇUKURU

fuente

ÇEŞME

Efemçukuru-Kavacık parkuru üzerinde bulunan bir çeşme. Bu mevsimde akıyordu. Ama yaz aylarında akıp akmadığını bilemiyoruz.

Kavacık-Altın madeni (şelale) orman yollarının kesişiminde bulunuyor. Bulunduğu yer, yemek molası için çok güzel ve elverişli bir yer.
Mina

TÜPRAG ALTIN MADENİ

Fervenza

KAVACIK ŞELALESİ

Hiç umduğumuz gibi çıkmadı. Yapay dereden gelen, üstelik altın madeni içinden gelen bir derenin suyunun aktığı bir şelale...

KÜÇÜK ŞELALE

Suyu daha temiz, doğal bir dere üzerinde birkaç küçük şelale...