3,2
6,5

preto de Soria, Castilla y León (España)

Encontramos sitios especiais como os Arcos de San Juan de Douro, San Saturio, San Polo, a serra Santa Ana ou paraxes augas abaixo. Lugares fantásticos, cos chopos dos que nos fala Antonio Machado. A famosa Curva da Ballesta, lugar emblemático de Soria. O río Douro aínda novo, ofrece ao camiñante lugares marabillosos, natureza idílica. Recordo os talleres de literatura, nos que Antonio Machado tamén foi protagonista aos meus quince anos. Despois de tantos e tantos veráns, transito por lugares que inspiraron Antonio Machado e outros (Bécquer, Gerardo Diego).
Partimos do Outeiro do Castelo, cidade orixinaria amurallada para descender por unha senda exquisitamente acondicionada ata o río Douro. Preciosas vistas, lévannos á Ermida de San Saturio, levantada sobre unha gruta a beiras do mozo Douro. Estamos no que sería a Ruta Machadiana. Luns, está pechada a Ermida.
O noso seguinte obxectivo é a suba a Santa Ana a unha altitude de 1.268 m., vértice xeodésico. Vistas xerais de Soria, o pico Frentes, o campo dos Paxariños do Club de Futbol Numancia, a serra Cebollera e divisar o Moncayo. Continuamos polas ribeiras do Douro, pola outra marxe, cara o Mirón. Lugar emblemático, con xardíns é un paseo histórico de Soria con bonitas panorámicas e vistas sobre o Douro.