Tiempo en movimiento  unha hora 30 minutos

Tempo  unha hora 47 minutos

Coordenadas 1430

Fecha de subida 25 de abril de 2018

Fecha de realización abril 2018

-
-
118 m
58 m
0
2,1
4,1
8,29 km

Vista 438 veces, descargada 15 veces

preto de Pontevedra, Galicia (España)

Descripción de la ruta

La ruta mostrada en el gráfico, tiene su origen en la facultad de ciencias de la educación y de deportes del campo de Pontevedra y su final en la facultad de fisioterapia situada justo al lado.

El recorrido de esta ruta, nos lleva bordeando la ciudad de Pontevedra, la primera parte sobre el carril bici y la segunda por el casco urbano de la ciudad. En ella podremos ver los diferentes puentes que unen el rio Lerez, así como complejos deportivos y espacios naturales que se encuentran al borde de este rio. En su parte por el casco urbano, se muestra edificios de interés y las estaciones de tren y ferrocarril de Pontevedra.

En el inicio de la ruta, nada más salir, nos encontramos con la facultad de ciencias sociales, lugar de transito de numerosos estudiantes universitarios que acuden a sus aulas y donde se encuentra una de las bibliotecas de la ciudad de Pontevedra. Al continuar andando guiados por el carril bici, nos encontramos a nuestra derecha con el estadio municipal de Pasarón, estadio de futbol con césped de hierba natural, donde el pontevedra c.f juega sus encuentros oficiales.

Al continuar por el carril, poco después nos encontramos nuestra derecha con otras instalaciones importantes de la ciudad, el pabellón municipal de los deportes, donde juegan sus partidos oficiales el equipo de Leis Pontevedra FS, el equipo de balonmano SD Teucro y el CB Ciudad de Pontevedra, equipo de baloncesto.

Situados en el mismo sitio, delante nuestra nos encontramos con el primer puente, el puente de Santiago, con este nombre ya que su dirección es la capital gallega. Al continuar andando guiados por el carril bici, nos encontramos el puente del burgo, lugar por donde pasan los peregrinos que van camino a la catedral de Santiago y pasando este puente vemos enfrente el ultimo puente creado en la ciudad de Pontevedra , que se llama puente de las corrientes. Justo al lado, tenemos la reserva natural de la junquera de Alba, pulmón de la ciudad de Pontevedra.

Al continuar andando y cruzar el puente, nos topamos con el club naval de Pontevedra, donde atracan numeras embarcaciones de pequeñas dimensiones. Desde este pequeño club naval, podemos ver al fondo el puente de la barca, que une Pontevedra con Poio y por el que pasamos posteriormente por debajo para continuar nuestra ruta.

Llegando al final del carril bici, en la zona de las Corbaceiras, se encuentra el club de piragüismo de Pontevedra, donde numerosos jóvenes se inician en este deporte. Al adentrarse en casco urbano, entramos por la calle Manuel del Palacio, y a continuación, Fernández Ladreda, que pertenece al barrio de Campolongo, donde se encuentran el edificio de la Xunta de Galicia. Al término de esta calle, entramos en la calle de la estación, y en esta parada nos encontramos a nuestra derecha la estación de autobuses de Pontevedra, y de frente tenemos la estación de tren de la ciudad, ambos lugares son emblemáticos de Pontevedra, siendo la estación de ferrocarril reformada hace unos años y creando el complejo de Vialia, donde se encuentran los cines de la ciudad.

Al continuar andando con vuelta hacia el campus de Pontevedra, pasará un tiempo hasta que encontraremos el Centro Galego de tecnificación de pontevedra, donde se entrenan numerosos jóvenes promesas de diferentes deportes, ya que estas instalaciones cuentan con gran variedad de deportes, desde tatami para judo, piscina para entrenar natación o incluso pista de atletismo.

De frente, ya podemos divisar el puente de los tirantes, un emblema para la ciudad, y que une Pontevedra con Lerez. Nada más cruzarlo, tenemos el pazo de la cultura, donde se alberga un auditorio, restaurante o incluso el recinto ferial y es aquí uno de los puntos donde grandes famosos dan sus conciertos y que junto con el puente de los tirantes, sus estructuras son representativas de la ciudad.

Entrando en a Xunqueira, pronto vemos el puente peatonal de esta zona, donde muchas personas lo cruzan con el fin de dirigirse al carril bici, continuar su paseo o para llegar a la playa fluvial situada a al otro lado del rio.
Al continuar andando, bordeamos la isla de las esculturas desde donde veremos mejor esta playa fluvial y donde podremos relajarnos con su ambiente antes de llegar al fin de nuestra ruta.

El siguiente punto y punto final, es la facultad de fisioterapia que está situada al lado de la facultad de ciencias de la educación y deporte, lugar donde cursan sus estudios los alumnos de fisioterapia y los alumnos de primero y segundo de CCAFD en algunas materias.
Esta ruta, es muy fácil de realizar y puede resultar de agrado para cualquier persona que tenga interés en conocer puntos importantes de la ciudad sin adentrarse en el casco histórico o en centro de la ciudad. Si la climatología es buena, la ruta es muy agradable.

Análisis interno

Ruta realizada caminando.

Usuario 1
Edad: 23
Sexo: hombre
Talla: 178 cm
Peso: 64 kg
IMC: 20,2
Distancia total de la ruta: 8,29 km
Duración: 1 h y 20 min
Kcal consumidas: 454
FC. Media: 98 ppm
FC. Máxima: 130 ppm
Desnivel acumulado subiendo: 44 m
Desnivel acumulado bajando: 44 m
Escala de Borg: 5

Ruta realizada en bicicleta.

Usuario 1
Edad: 23
Sexo: hombre
Talla: 178 cm
Peso: 64 kg
IMC: 20,2
Distancia total de la ruta: 8,03 km
Duración: 0 h y 40 min
Kcal consumidas: 206
FC. Media: 99 ppm
FC. Máxima: 147 ppm
Desnivel acumulado subiendo: 51 m
Desnivel acumulado bajando: 51 m
Escala de Borg: 4

Análisis MIDE

Horario: 1 h y 20 min
Desnivel de subida: 44 metros
Desnivel de bajada: 44 metros
Distancia horizontal: 8,30 Km
Tipo de recorrido: circular
Severidad del medio natural: 1
Orientación en el itinerario: 2
Dificultad de en el desplazamiento: 2
Cantidad de esfuerzo necesario: 2

Otros datos de interés

Ruta apta para realizar en bicicleta.

Ruta realizada por: Eloy Carracedo Rodríguez y Roberto Álvarez Fandiño


Descrición da ruta:

O percorrido que se mostra no gráfico ten a súa orixe na Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte do campus de Pontevedra e o seu fin no centro de fisioterapia situado o seu carón.

O perecorrido desta ruta lévanos pola cidade de Pontevedra, a primeira parte da ruta vai polo carril bici e a segunda parte pola zona urbán da cidade. Nela podemos ver as distintas pontes que unen o río Lerez, así como complexos deportivos e espazos naturais que están o borde deste río. Na súa parte polo casco urbán, móstranse edificios de interese e as estacións de bus e ferrocarril de Pontevedra.

Ao comezo da ruta, inmediatamente despois de saír atopamos a facultade de ciencias sociais, lugar de tránsito de numerosos estudantes universitarios que acoden ás aulas e onde se atopa unha das bibliotecas da cidade de Pontevedra. Cando seguimos camiñando guiados polo carril bici, atopamos á nosa dereita o estadio municipal de Pasarón, estadio de fútbol de céspede natural, onde o Pontevedra C.F. realiza os seus partidos oficiais.

Seguindo o carril bici, pouco despois atopamos a nosa dereita con outras instalacións importantes da cidade, o Pavillón Deportivo Municipal, onde xogan os seus partidos oficiais o equipo Leis Pontevedra FS, o equipo de balonmán SD Teucro e o CB Ciudad de Pontevedra, equipo de baloncesto.

Situado no mesmo lugar, fronte nós atopamos a primeira ponte deste ruta, a ponte de Santiago, ten este nome xa que a súa dirección é a capital galega. O seguir ruta guiada polo carril bici, atopamos a ponte do burgo, un lugar a través do cal os peregrinos cruzan no seu camiño para a catedral de Santiago. Pasando esta ponte vemos a última ponte creada na cidade de Pontevedra, chamada ‘A Ponte das correntes’. Xusto á beira, temos a reserva natural da Xunqueira de Alba, pulmón da cidade de Pontevedra.

Mentres seguimos camiñando e atravesamos a ponte, atopámonos co Club Naval de Pontevedra, onde embarcan pequenas embarcacións de recreo. Dende este pequeno club naval, pódese ver en segundo plano a ponte do barco, que conecta Pontevedra con Poio e polo que pasamos a continuación por embaixo para seguir o noso percorrido.

Chegando ao final do carril bici, na zona das Corbaceiras, atópase o club de piragüismo de Pontevedra, onde moitos mozos inícianse neste deporte. O ingresar á zona urbán, entramos pola rúa Manuel del Palacio, e despois Fernández Ladreda, que pertence ao barrio de Campolongo, onde se atopa o edificio da Xunta de Galicia. O final desta rúa, entrase na rúa da Estación, e neste punto atopamos a nosa dereita a estación de autobuses de Pontevedra, e fronte temos a estación de ferrocarril da cidade, ambos lugares son emblemáticos de Pontevedra, sendo a estación de ferrocarril renovada hai uns anos e creando o complexo Vialia onde se sitúan os cines da cidade.
Ao seguir andando dirección o campus de Pontevedra, haberá un tempo ata atopar o Centro Galego de Tecnificacón de Pontevedra, onde moitos xóvenes promesas entrénanse en varias disciplinas deportivas, xa que estas instalacións teñen gran variedade de deportes, dende un tatami para o judo , piscina para adestrar natación ou ata pista de atletismo.

Á fronte, xa podemos ver a ponte dos tirantes, un emblema para a cidade que une Pontevedra con Lérez. Nada mais cruza-lo , temos o Pazo da cultura, onde encontra-se o auditorio de Pontevedra, un restaurante ou mesmo o recinto feiral. Este Pazo é un dos puntos onde os famoso dan os seus concertos e xunto ca Ponte dos tirantes, as súas estruturas son emblemas da cidade.
Entrando na Xunqueira, pronto vemos a ponte peonil nesta zona, onde moitas persoas atravesan a ponte andando ou en bici, para chegar á praia fluvial situada ao outro lado do río uo continúan andando dirección a illa das esculturas.

Mentres seguimos camiñando, dirección a illa de esculturas dende onde veremos mellor esta praia fluvial e onde podemos relaxarnos co seu entorno antes de chegar o final do noso percorrido.
O seguinte punto e punto final, é a facultade de fisioterapia, que está situado o carón da Facultade de Educación e Deportes, onde os alumnos de fisioterapia e os estudantes de primeiro e segundo CCAFD acoden as aulas.

Esta ruta é moi doada de levar a cabo e pode ser de pracer para calquera que teña interese en coñecer puntos importantes da cidade sen entrar no casco histórico ou no centro da cidade. Se o tempo é bo, a ruta é moi agradable.

Análise interno

Ruta realizada camiñando.

Usuario 1
Idade: 23
Sexo: home
Estatura: 178 cm
Peso: 64 kg
IMC: 20,2
Distancia total da ruta: 8,29 km
Duración: 1 h e 20 min
Kcal consumidas: 454
FC. Media: 98 ppm
FC. Máxima: 130 ppm
Desnivel acumulado subindo: 44 m
Desnivel acumulado baixando: 44 m
Escala de Borg: 5

Ruta realizada en bicicleta.

Usuario 1
Idade: 23
Sexo: home
Estatura: 178 cm
Peso: 64 kg
IMC: 20,2
Distancia total da ruta: 8,03 km
Duración: 0 h e 40 min
Kcal consumidas: 206
FC. Media: 99 ppm
FC. Máxima: 147 ppm
Desnivel acumulado subindo: 51 m
Desnivel acumulado baixando: 51 m
Escala de Borg: 4

Análise MIDE

Horario: 1 h e 20 min
Desnivel de subida: 44 metros
Desnivel de baixada: 44 metros
Distancia horizontal: 8,30 Km
Tipo de recorrido: circular
Severidade do medio natural: 1
Orientación no itinerario: 2
Dificultade no desprazamento: 2
Cantidade de esforzo necesario: 2

Outros datos de interese:

Ruta apta para realizar en bicicleta

Ruta realizada por: Eloy Carracedo Rodríguez y Roberto Álvarez Fandiño
La ruta empieza desde la puerta principal de la facultad de ciencias de la educación y del deporte, comenzamos desde la parte que se encuentra al aire libre ya que necesitamos que el GPS tenga cobertura para de este modo poder grabar todo el recorrido.

A ruta comeza dende a porta principal da facultade de ciencias da educación e do deporte, partimos dende a parte que se atopa ao aire libre xa que precisamos que o GPS teña cobertura e de este xeito poder grabar todo o recorrido.

A escasos metros del punto de inicio nos encontramos la facultad de ciencias sociales, un edificio que se caracteriza por sus dimensiones y por tener un arco central que coincide con la puerta principal; Justo en este punto podemos encontrar varios bancos donde poder sentarnos y un parking donde podemos estacionar el vehículo; del mismo modo que si necesitamos comprar algún avituallamiento podemos hacerlo en el interior ya que gozan de un servicio de cafetería.

A escasos metros do punto de inicio atopamos a facultade de ciencias socias, un edificio que é característico polas suas dimensións e por ter un arco central que coincide coa porta principal; Xusto neste punto podemos atopar varios bancos onde poder sentarnos e un parking onde poder estacionar o vehículo; do mesmo xeito que se precisamos mercar algún tipo de avituallamento podemolo facaer no interior xa que gozan dun servizo de cafetería.

Siguiendo el carril bici y dejando atrás el campus universitario llegamos al estadio de Pasarón; este estadio es de carácter municipal construido en 1965 y en el cueal juega el pontevedra C.F que actualmente milita en segunda división B.

Seguindo o carril bici e deixando atrás o campus universitario chegamos ao estadio de Pasarón; este estadio é de carácter municipal construido no 1965 e no cal xoga o Pontevedra C.F que actualmente milita na segunda división B.

Continuando el recorrido podemos observar a mano derecha el pabellón municipal de los deportes; una instalación deportiva diseñada por Alejandro De la Sota en 1966 y que actualmente es empleado por el SD Teucro de Balonmano, el Leis Pontevedra de FS y el CB Ciudad de Pontevedra de Baloncesto. Tiene un aforo de 4000 espectadores.

Continuando o recorrido podemos observar a man dereita o pabellón municipal dos deportes; una instalación deportiva diseñada por Alejandro De la Sota en 1966 e que actualmente é empregado polo SD Teucro de Balonman, o Leis Pontevedra FS e o CB Ciudad de Pontevedra de Baloncesto. Ten un aforo de 4000 espectadores

El puente de Santiago es uno de los puentes que cruzan Pontevedra, tienen un total de 4 carriles y une Pontevedra con Santiago mediante la carretera nacional N-550.

A Ponte de Santiago é una das pontes que cruzan Pontevedra, ten un total de 4 carrís e une Pontevedra con Santiago mediante a estrada nacional N-550.

El puente del Burgo cruza el río Lérez y une la zona de Pontevedra centro con la parroquia do Burgo; a través de este puente discurre el camino de Santiago.

A ponte do Burgo cruza o río Lérez e une a zona de Pontevedra centro coa parroquia do Burgo; a través desta ponte discorre o camino de Santiago.

También denominada Junquera de Alba, ocupa un total de 67 hectáreas que fueron declaradas en septiembre de 2012 como primer Espacio Natural de Interés Local (ENIL) de toda Galicia. En este espacio se puede encontrar más de 160 especies vegetales diferentes, 130 de aves, 14 de libélulas y más de 40 de mariposas entre otros.

Tamén denominada Xunqueira de Alba, ocupa un total de 67 hectáreas que foron declaradas en septembro do 2012 como o primeiro Espacio Natural de Interese Local (ENIL) de toda Galicia. Neste espacio podese atopar máis de 160 especies vexetais diferentes, 130 de aves, 14 de libélulas e mais de 40 de mariposas entre outros.

El puente de las corrientes fue inagurada en 2012, es la más moderna del municipio y cuenta con dos carriles para vehículos, carril bici y espacio para los peatones.

A ponte das correntes inagurouse en 2012, é a máis moderna do municipio e conta con dous carrís para os vehículos, carril bici e espazo para os peóns.

Instalaciones del club Naval de Pontevedra, como podemos observar en las imágenes también cuenta con club propio de piragüismo.

Instalacións do clube Naval de Pontevedra, como podemos observar nas imaxes tamén conta con clube propio de piragüismo.

Este puente se comenzó a construir en 1867 y fue inagurado en 1905 según indican las fuentes bibliográficas consultadas en internet. Es el nexo de unión entre o municipio de Pontevedra y Poio. Al lado de este puente podemos encontrar un gran edificio comercial.

Esta ponte comezouse a construir en 1867 e foi inagurada no ano 1905 según indican as fontes bibliográficas consultadas en internet. É o nexo de unión entre o municipio de Pontevedra e Poio. Ao carón desta ponte podemos atopar un gran edificio comercial.

Este club de piragüismo se inaguró en 1989 con la idea de crear la primera escuela de piragüismo de Pontevedra y en la actualidad cuenta con más de 100 deportistas.

Este clube de piragüismo inagurouse en 1989 coa idea de crear a primeira escola de piragüismo de Pontevedra e na actualidade xa conta con máis de 100 deportistas.

Desde Diciembre del 2008 el Gobierno de Pontevedra centralizó la mayoría de los servicios que implican trámites burocráticos en un solo edificio que se ubicó en Campolongo, tratando de este modo reducir los desplazamientos y el tiempo que deben invertir los vecinos y vecinas para realizar sus solicitudes.

Dende decembro de 2008 o Goberno de Pontevedra centralizou a mayoría dos servicios que implican trámites burocátricos nun só edificio ubicado en Campolongo, tratando de este xeito reducir os desprazamentos e o tempo que deben invertir os vecinos e veciñas para realizar as súas solicitudes.

Desde aquí parten los autobuses que unen Pontevedra con los demás municipios y ciudades, por lo general predominan los de carácter provincial.

Dende aquí parten os autobuses que unen Pontevedra cos demais municipios e ciudades, polo xeral predominan os de carácter provincial.

La estación de trenes de Pontevedra tiene 3 andenes y 7 vías poas que transcurren los trenes de media y larga distancia de RENFE y que unen Pontevedra con las otras provincias y comunidades autónomas.

A estación de trenes de Pontevedra posúe 3 andenes e 7 vías polas que transcorren os trenes de media e larga distancia de RENFE, que unen Pontevedra coas outras provincias e comunidades autónomas.

El Centro Galego de Tecnificación Deportiva surgió en 1987 aprovechando las instalaciones del estadio de la Juventud y la residencia de estudiantes Atlántico de la ciudad de Pontevedra. En la actualidad da cabida a las promesas del deporte gallego en 9 modalidades.

O Centro Galego de Tecnificación Deportiva xurdiu en 1987 aproveitando as instalación do Estadio da Xuventude e a residencia de estudantes Atlántico da cidade de Pontevedra. Na actualidade da cabida as promesas do deporte galego en 9 modalidades.

Puente urbano, inaugurado en el año 1995, que permite unir los dos extremos del río Lérez, mejorando las comunicaciones y el tráfico fluído en toda la ciudad. Fue seleccionado por el Ministerio de Fomento en el listado de "Los 33 puentes más singulares de España"

Ponte urbana inagurada no ano 1995 e que permite unir os dous extremos do río Lérez, mellorando as comunicacións e o tráfico fluído en toda a cidade. Foi seleccionado polo Ministerio de Fomento no listado de ´´As pontes máis singulares de España´´

El complejo Pazo da Cultura se empieza a construir en el año 1993 y se fue construyendo en varias etapa por la gran envergadura de sus edificios, el primero en inagurarse fue el edificio que alberga el auditorio, inagurado en 1997 y un año después se suma el Recinto Ferial, ámbos edifios fueron diseñados por el arquitecto valenciano Manuel de las Casas.

O complexo Pazo da Cultura, comézase a construír no ano 1993 e foise construíndo en varias etapas, pola grande envergadura dos seus edificios, o primeiro en inaugurarse foi o edificio que alberga o auditorio, inaugurado no ano 1997 e un ano despois súmase o Recinto Feiral, ámbolos dous edificios son deseñados polo arquitecto valenciano Manuel de las Casas

Este puente permite cruzar desde la zona peatonal y el carril bici hasta la Isla de las Esculturas.

Esta ponte permite cruzar dende a zona peonil e o carril bici ata a Illa das Esculturas.

Finalizamos la ruta en la Facultad de Fisioterapia la cual se encuentra al lado de la Facultad de Ciencias de las Educación y del Deporte, desde la cual iniciamos la ruta.

Finalizamos a ruta na Facultade de Fisioterapia a cal atopase ao carón da Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte, dende a cal iniciamos a ruta.

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta