Tiempo en movimiento  unha hora 33 minutos

Tempo  unha hora 42 minutos

Coordenadas 1442

Fecha de subida 26 de abril de 2018

Fecha de realización abril 2018

  • Valoración

     
  • Información

     
  • Fácil de seguir

     
  • Entorno

     
-
-
113 m
10 m
0
2,1
4,2
8,37 km

Vista 804 veces, descargada 52 veces

preto de Donòn, Galicia (España)

Descripción de la ruta

En la zona de Cangas se produce la separación de la ría de Pontevedra y la ría de Vigo por dos cabos: Cabo Udra, en las inmediaciones de Bueu, apuntando a la isla de Ons, y Cabo Home, que mira de tú a tú a las islas Cíes. La zona de Cabo Home está situada en el noroeste de la ría de Vigo y se trata de un pequeño ecosistema asociado, subdividido a su vez en diversas puntas, playas y ensenadas, siendo a su vez un punto estratégico para la salida de barcos de la ría de Vigo, especialmente para aquellos que marchan dirección Mar Cantábrico o Europa en general.

Se trata de un sitio estratégico, de tránsito complicado, incluso peligroso navalmente hablando. Y es que el canal de agua que conforma el Cabo Home junto con las Islas Cíes es un estrecho de aguas peligrosas y traicioneras, no aptas para navegantes noveles. Por este motivo, debido a las corrientes, pequeños salientes rocosos, el fuerte batir de las olas, las frecuentes nieblas y la habitual climatología adversa de la zona, se completa una ruleta rusa naval que requirió sembrar este cabo y franja costera de múltiples balizas marinas y tres faros.

Esta zona dispone de unos senderos en muy buen estado, pudiendo realizar una ruta de senderismo y poder apreciar toda la magia que deslumbra una de las zonas más bonitas de las Rías Baixas. Nosotros vamos a comenzar la ruta en el aparcamiento de Donón, donde nos vamos a encontrar con la escultura de la caracola, y desde ahí partimos hacia la playa de Melide y poder realizar el triángulo de los tres faros. A la izquierda de la playa vamos a poder observar el faro de Punta Subrido (mira hacia Monteferro), y hacia la derecha de la misma estarán los faros de Punta Robaleira (mira hacia las Cíes) y el de Cabo Home (mira hacia las islas de Ons). En caso de no disponer de mucho tiempo, se puede bajar con el coche por el sendero hasta el aparcamiento de la playa de Melide y realizar una mini ruta y poder visitar los tres faros.

En relación a los tres faros, ninguno de ellos se encuentra habitado, ahora los tres tienen un funcionamiento automático y están bajo el control de las señales marítimas de la Autoridad Portuaria de Vigo:

- Faro de Punta Subrido. Se trata de un faro antiguo, sencillo, rodeado de vegetación y salpicados de grafitis, pero con un gran encanto debido a que ofrece vistas sobre la Ría de Vigo en toda su amplitud.
- Playa de Melide. Se trata de una playa con fina arena blanca y se encuentra prácticamente en mar abierto. Tiene una longitud de 250m y una anchura media de 40m. La Playa de Melide es una de las playas más salvajes ya que se encuentra aislada y en el corazón del Espacio Natural Protegido dunas de Barra e Costa da Soavela, que pertenece a la Red Natura 2000. La Playa de Melide es de Bandera Azul.
- Faro de Punta Robaleira. Para nuestro gusto se trata del faro más bonito debido al lugar en el que está situado y a su forma peculiar. Además, se le suma su llamativo color rojo pasión, pasión marinera.
- Faro de Cabo Home. Se trata de una alta torre blanca, en la cual sus vistas se orientan hacia la derecha, la llamada Costa da Vela, y al fondo queda el Monte do Facho. Rodeado por agrestes acantilados, pertenece a la formación luminosa que permite la entrada a la ría de Vigo. La densa niebla que invade la costa frecuentemente provocó que desde 1888 el faro cuente con una sirena a la que se le puso lo apodo de la “Vaca de Fisterra”, como la del mítico faro de la Costa da Morte, para avisar a los navegantes del peligro existente. A este faro, hay que sumarle que está en una zona llena de vegetación, por lo que sentarse en los acantilados y contemplar como un mar blanco de espuma lucha con las duras rocas de la costa con un batir rítmico es una experiencia inolvidable. A esto hay que sumarle que se trata de un lugar peligroso, donde ocurrieron muchas tragedias, y desde tiempos anteriores se generaron varias leyendas, de las cuales la más conocida es la siguiente: por aquella época, todos los pescadores que sobrevivían a la fuerza del mar salvaje de cabo Home anunciaban que la mayoría de los barcos se hundían de manera extraña, y que vislumbraban unos dientes afilados. Un día oscuro de tormenta el monstruo marino salió del agua y amenazó con devorar a todos los habitantes de Hío. Según cuentan, era más grande que 143 elefantes, pero un guerrero llamado Oridón decidió enfrentarse a él. Después de muchos intentos, encontró la manera de acabar con él gracias a su escudo y a la aversión del monstruo a la luz solar. El monstruo de cabo Home, agonizando, se hundió en el mar dejando sus púas fuera y poco a poco se fue petrificando. Hoy en día, esas púas todavía son visibles, ya que ahora son las rocas afiladas que hay junto al acantilado de cabo Home.

Análisis interno

Ruta realizada caminando

Usuario 1:
Edad: 28 años
Sexo: Varón
Talla: 1,79 cm
Peso: 85 Kg
IMC: 26.5
Distancia total de la ruta: 8,24 Km
Duración: 2 h y 15 min
Kcal consumidas: 721 Kcal
FC Media: 102 ppm
FC Máxima: 127 ppm
Desnivel acumulado subiendo: 112 metros
Desnivel acumulado bajando: 115 metros
Escala de Borg: 4

Usuario 2:
Edad: 23 años
Sexo: Varón
Talla: 1,77 cm
Peso: 78 Kg
IMC: 24.9
Distancia total de la ruta: 8,24 Km
Duración: 2 h y 15 min
Kcal consumidas: 670 Kcal
FC Media: 95 ppm
FC Máxima: 121 ppm
Desnivel acumulado subiendo: 112 metros
Desnivel acumulado bajando: 115 metros
Escala de Borg: 3

Ruta realizada en bicicleta

Usuario 1:
Edad: 28 años
Sexo: Varón
Talla: 1,79 cm
Peso: 85 Kg
IMC: 26.5
Distancia total de la ruta: 8,22 Km
Duración:
Kcal consumidas: 497 Kcal
FC Media: 135 ppm
FC Máxima: 168 ppm
Desnivel acumulado subiendo: 95m
Desnivel acumulado bajando: 84m
Escala de Borg: 6

Usuario 2 :
Edad: 23 años
Sexo: Varón
Talla: 1,77 cm
Peso: 78 Kg
IMC: 24.9
Distancia total de la ruta: 8,22 Km
Duración:
Kcal consumidas: 406 Kcal
FC Media: 125 ppm
FC Máxima: 158 ppm
Desnivel acumulado subiendo: 95 metros
Desnivel acumulado bajando: 84 metros
Escala de Borg: 7

Análisis MIDE

Horario: 2h y 15 min
Desnivel de subida: 116 metros
Desnivel de bajada: 10 metros
Distancia horizontal: 8,4 Km
Tipo de recorrido: Circular
Severidad del medio natural: 1
Orientación en el itinerario: 2
Dificultad de en el desplazamiento: 3
Cantidad de esfuerzo necesario: 2


Otros datos de interés

Ruta apta para realizar en bicicleta.

Ruta realizada por: Juan López Barreiro y Cristian Martínez Penín



Descrición da ruta:

Na zona de Cangas a separación da Ría de Pontevedra e a Ría de Vigo ten lugar en dous cabos: Cabo Udra, preto de Bueu, que apunta cara á illa de Ons; e Cabo Home que ve de ti a ti as Illas Cíes. Máis específicamente, no área de Cabo Home, que se atopa no noroeste da ría de Vigo e é un pequeno ecosistema asociado, subdividido á súa vez en varios puntos, praias e pousadas, sendo ao mesmo tempo un punto estratéxico para a saída dos barcos da ría de Vigo, especialmente para os que se dirixen cara ao mar Cantábrico ou Europa en xeral. Dito isto, vale a pena mencionar que é un sitio estratéxico, de tránsito complicado, ata perigoso, falando navalmente. A canle de auga que fai Cabo Home xunto coas Illas Cíes é un estreito de augas perigosas e traizoeiras, non axeitadas para novos navegadores. As correntes, pequenos afloramentos rochosos, a forte batida das ondas, neboeiros frecuentes e o habitual mal tempo na zona completan unha ruleta rusa naval que esixiu plantar neste lugar e franxa costeira múltiples balizas mariñas e tres faros.

Esta área ten algúns camiños en moi boas condicións, podendo facer unha ruta de sendeirismo e apreciar toda a maxia que deslumbra unha das áreas máis fermosas das Rías Baixas. Imos comezar a ruta no aparcamento Donon onde se reunirá coa escultura da Caracola de Donón, e de alí dirixirémonos cara á praia de Melide a facer o triángulo dos tres faros. Á esquerda da praia, seremos capaces de observar o faro de Punta Subrido (de fronte para Monteferro), e á dereita dela estarán os faros de Punta Robaleira (de fronte as Cíes) e Cabo Home (de fronte para as illas de Ons). Se non se dispón de moito tempo, podemos levar o coche pola ruta ata o aparcadoiro da praia de Melide e realizar unha mini-xira para visitar os tres faros.

En relación aos tres faros, ningún deles está habitado, debido a que agora os tres teñen unha operación automática e están baixo o control dos sinais marítimos da Autoridade Portuaria de Vigo:
- Faro de Punta Subrido: é un faro antigo e sinxelo, rodeado de vexetación e rociado de grafitos, pero cun gran encanto porque ofrece vistas sobre a Ría de Vigo en toda a súa amplitude.
- Playa de Melide: É unha praia de area branca e fina e está practicamente a mar aberto. Ten unha lonxitude de 250m e un ancho medio de 40m. A praia de Melide é unha das praias máis salvaxes porque está illada e no corazón do Espazo Natural Protexido das dunas de Barra e Costa Soavela, que pertencen á Rede Natura 2000. A praia de Melide é de Bandeira Azul.
- Faro de Punta Robaleira: polo noso gusto é o faro máis bonito por mor do lugar onde se atopa e a súa peculiar forma. Ademais a isto hai que sumarlle a súa paixón vermella, a paixón marítima.
- Faro de Cabo Home: Trátase dunha torre alta e branca. As súas vistas orientanse cara a dereita, á chamada Costa da Vela, e no fondo queda o Monte do Facho. Rodeado de acantilados accidentados, pertence á formación luminosa que permite a entrada na ría de Vigo. A densa néboa que invade a costa frecuentemente provocou que desde 1888 o faro conte cunha serea co alcume de "Vaca de Fisterra". Este nome é semellante a do mítico faro da Costa da Morte, para avisar os mariñeiros do perigo existente. A este faro, hai que engadirlle que está nunha zona chea de vexetación, polo que sentarse sobre os acantilados e ollar como un mar branco de espuma loita coas duras rocas da costa cun bater rítmico é unha experiencia inolvidable. A isto, hai que engadirlle que este é un lugar perigoso onde aconteceron moitas traxedias, e desde tempos antigos foron creadas moitas lendas, das cales a máis coñecida é: naquela época, todos os pescadores que sobreviviran a forza do mar salvaxe de Cabo Home anunciaban que a maioría dos buques afundíronse de forma estraña e que vían uns dentes afiados. Un día escuro de tormenta un monstruo mariño saíu do auga e ameazou con devorar a tódolos habitantes de Hío. Según din, era máis grande que 143 elefantes, pero un guerreiro chamado Oridón decidiu enfrentarse a el. Despois de moitos intentos, atopou un xeito de destruílo grazas ao seu escudo e á aversión do monstruo á luz solar. O monstruo de Cabo Home morreu e afundiu no mar deixando os seus espiños para fóra, e pouco a pouco fóronese petrificando. Hoxe en día, esas espiñas aínda son visibeis, xa que agora son as rocas afiadas que están ao lado do acantilado de Cabo Home.

Análise interno

Ruta realizada camiñando

Usuario 1:
Idade: 28 anos
Sexo: Varón
Estatura: 1,79 cm
Peso: 85 Kg
IMC: 26.5
Distancia total da ruta: 8,24 Km
Duración: 2 h e 15 min
Kcal consumidas: 721 Kcal
FC Media: 102 ppm
FC Máxima: 127 ppm
Desnivel acumulado subindo: 112 metros
Desnivel acumulado baixando: 115 metros
Escala de Borg: 4

Usuario 2:
Idade: 23 anos
Sexo: Varón
Estatura: 1,77 cm
Peso: 78 Kg
IMC: 24.9
Distancia total da ruta: 8,24 Km
Duración: 2 h e 15 min
Kcal consumidas: 670
FC Media: 95 ppm
FC Máxima: 121 ppm
Desnivel acumulado subindo: 112 metros
Desnivel acumulado baixando: 115 metros
Escala de Borg: 3

Ruta realizada en bicicleta

Usuario 1:
Idade: 28 anos
Estatura: 1,79 cm
Peso: 85 Kg
IMC: 26.5
Distancia total da ruta: 8,22 Km
Duración:
Kcal consumidas: 497 Kcal
FC Media: 135 ppm
FC Máxima: 168 ppm
Desnivel acumulado subindo: 95 metros
Desnivel acumulado baixando: 84 metros
Escala de Borg: 6

Usuario 2 :
Idade: 23 anos
Sexo: Varón
Estatura: 1,77 cm
Peso: 78 Kg
IMC: 24.9
Distancia total da ruta: 8,22 Km
Duración:
Kcal consumidas: 406 Kcal
FC Media: 125 ppm
FC Máxima: 158 ppm
Desnivel acumulado subindo: 95 metros
Desnivel acumulado baixando: 84 metros
Escala de Borg: 7

Análise MIDE

Horario: 2h e 15 min
Desnivel de subida: 116 m
Desnivel de baixada: 10 m
Distancia horizontal: 8,4 Km
Tipo de recorrido: Circular
Severidade do medio natural: 1
Orientación no itinerario: 2
Dificultade no desprazamento: 3
Cantidade de esforzo necesario: 2

Outros datos de interese:

Ruta apta para realizar na bicicleta

Ruta realizada por: Juan López Barreiro e Cristian Martínez Penín.
Waypoint

Inicio y fin de la ruta / Inicio e fin da ruta

Punto de inicio y finalización de la ruta.

Caracola de Donón. Se trata de una obra del escultor Lito Portela, donde podremos disfrutar de la belleza de los acantilados de la zona. Asimismo, los atardeceres desde este mirador son espectaculares, ya que el sol desaparece en el mar entre las islas Cíes y la Isla de Ons (por este motivo el mejor momento para visitar esta escultura es al atardecer). Punto de inicio e finalización da ruta. Caracola de Donón. Trátase dunha obra do escultor Lito Portela, onde podemos disfrutar da beleza dos acantilados da zona. Así como os atardeceres dende o mirador son espectaculares, xa que o sol desaparece no mar entre as Illas Cíes e as Illas de Ons (por este motivo, o mellor momento para visitar a escultura e o solpor)

Intersección

Interseccion a la derecha / Interseción á dereita

Primera intersección de la ruta la cual cogeremos a la derecha, por donde empieza el sendero de tierra. Primeiro cruce do roteiro, o cal colleremos á dereita, por donde escomeza o camiño de terra.
panoramica

Vista de la ria con las Cies en el fondo / Vista da ría coas Cíes ao fondo

Desde este punto podremos observar una increíble vista de toda la Ría de Vigo, que si coincide un día despejado las vistas que hay son espectaculares. Dende este punto poderemos gozar dunha incrible vista de toda a Ría de Vigo, que se coincide cun día despexado, as vistas que hai son espectaculares.
Edificio de interés

Dos de los tres faros que alumbran la zona / Dous dos tres faros que alumean o lugar

En este punto podemos observar como están dispuestos dos de los tres faros de la ruta circular y hacia que sitios están orientados para iluminarle el camino a los barcos en esta zona tan peligrosa (como se cuenta en la descripción de la ruta). Neste punto podemos observar como están dispostos dous dos tres faros do roteiro circular e cara a que sitios están orientados para iluminarlle o camiño aos barcos nesta zona tan perigosa (como se conta na descripción do roteiro)
Intersección

Interseccion a la derecha / Intersección á dereita

Aquí en vez de seguir recto cogeremos a la derecha, por donde hay dos rocas, y en las imágenes del punto de interés podremos observar que es la zona por donde bajan dos ciclistas. Aquí en lugar de seguir dereito, colleremos á dereita, por donde hai dúas pedras, e nas imaxes do punto de interese poderemos ver que é a zona por donde baixan os ciclistas.
Intersección

Interseccion y seguimos recto / Interseción e seguimos recto

En este punto nos encontramos en una zona en la cual hay tres caminos a seguir, uno a mano izquierda (que nos lleva hacia una finca de una pequeñita casa), otra hacia arriba y la derecha y finalmente una en dirección recto. Este último es la que cogeremos nosotros para poder llegar al primer faro. Neste punto atopámosnos cunha zona na cal hai tres camiños a seguir, un á esquerda (que nos leva a unha veiga dunha casa pequena), outra cara arriba e a dereita e finalmente un en dirección de frente. Este último é a que colleremos nos para poder chegar ao primeiro faro
Edificio de interés

Ultimo faro al fondo y la playa de Melide / Último faro ao fondo e a praia de Melide

Desde este punto de interés podremos observar la playa de Melide (se trata de una playa increíble para venir en verano debido a su localización y su mar cristalino) y en el fondo podremos observar el último de los tres faros de los que dispone esta ruta. Dende este punto de interese podemos ver a praia de Melide (é unha praia incríble para chegar no verán debido á súa situación e ao seu mar cristalino) e, en segundo plano, podemos ver o último dos tres faros que ten esta ruta.
Intersección

Interseccion a la derecha / Intersección a dereita

Aquí llegamos al final del camino y solo hay dos salidas, nosotros cogeremos la de la derecha, que nos llevará hacia los dos primeros faros, el de Cabo Home y el de Punta Robaleira Aquí chegamos ao final da estrada e só hai dúas saídas, nos colleremos á dereita, que nos levará aos dous primeiros faros, Cabo Home e Punta Robaleira.
Intersección

Interseccion a la derecha / Intersección á dereita

Aquí nos disponemos a coger la intersección a la derecha para poder llegar al primer faro, el de Cabo Home, que si nos fijamos en una de las fotos lo podemos ver al fondo. Aquí temos que tomar a intersección á dereita para chegar ao primeiro faro, o Cabo Home, que si miramos unha das fotos poderemos ver en segundo plano.
Edificio de interés

Faro de cabo home / Faro do cabo home

Se trata de el faro de Cabo Home, el primer de los tres faros que tiene esta ruta. Aquí podremos observar las maravilloso paisaje, así como un guepardo pintando en las rocas (autor anónimo). Además las rocas puntiagudas que hay en este faro se dicen que son las de un monstruo enorme que habitó hace siglos en Cabo Home y que fue vencido por Orión (leyenda mejor descrita en la descripción de la ruta). Este é o faro de Cabo Home, o primeiro dos tres faros desta ruta. Aquí podemos observar a marabillosa paisaxe, así como unha pintura de guepardo nas rocas (autor anónimo). Ademais, as rocas puntiagudas que se atopan neste faro dise que son as dun monstro enorme que viviu hai séculos en Cabo Home e foi derrotado por Orion (a lenda mellor descrita na descrición da ruta).
Intersección

Interseccion a la derecha / Intersección á dereita

En esta volveremos a coger la intersección a la derecha para así poder llegar al segundo faro de la ruta, el de Punta Robaleira (para nuestros gustos el más bonito de los tres, ya sea por su forma, su color y las vistas que hay desde el mismo). Neste tomaremos a intersección da dereita para chegar ao segundo faro da ruta, Punta Robaleira (para o noso gusto o máis bonito dos tres, xa sexa pola súa forma, a súa cor e as vistas desde o mesmo).
Edificio de interés

Faro Punta Robaleira

Se trata del segundo faro que observamos en esta ruta, el cual destaca por su forma peculiar y además por su llamativo color rojo. É o segundo faro que observamos nesta ruta, que destaca pola súa forma peculiar e tamén pola súa cor vermella destacada.
Praia

Pinar y playa de Melide / Pinar e praia de Melide

Si hacemos la ruta como nosotros, sin bajar el coche hasta el aparcamiento principal de la playa, este es una zona para la entrada a la misma, habiendo una zona de pinos en los cuales nos podremos resguardar del sol en días muy calurosos y aprovechar para tomar un picnic . Se facemos a ruta coma nós, sen saír do coche ata o estacionamento principal da praia, trátase dunha zona de entrada, cunha área de piñeiros nos que podemos acollernos do sol en días moi quentes e aproveitar para facer un pícnic.
Edificio de interés

Faro de Punta Subrido

Último de los tres faros de la ruta, el de Punta Subrido. Podemos observar que se trata del faro en peor estado de forma, pero eso no le hace perder su encanto y desde el cual poder observar inmortalizar una gran foto del atardecer. O último dos tres faros da ruta, o de Punta Subrido. Podemos ver que o faro está en peor forma, pero iso non fai que perda o seu encanto e desde o que podemos inmortalizar nunha gran foto o solpor.
Intersección

Interseccion a la derecha / Intersección á dereita

Aquí cogeremos hacia la derecha, y de esta forma cogeremos el camino de vuelta hacia nuestro punto de partida pero por el otro lado (por lo que puedes hacer la ruta en la dirección que la hicimos nosotros o al revés). Aquí levarémonos á dereita e, deste xeito, recorreremos o camiño ata o noso punto de partida pero doutra banda (para que poidas facer a ruta na dirección que fixemos ou viceversa).
parquing

Aparcamiento playa Melide / Estacionamento praia Melide

Este aparcamiento lo usa la gente para dos cosas: - Ir a pasar una maravillosa tarde a la playa de Melide - Realizar una miniruta por Cabo Home y visitar de manera rápida los tres faros Este aparcamento é usado por persoas para dúas cousas: - Pasar unha tarde marabillosa na praia de Melide - Fai unha mini-xira por Cabo Home e visitar os tres faros rápidamente
panoramica

Vista de la ria con el monte facho al fondo / Vista da ría co Monte Facho ao fondo

O Facho de Donón es un punto singular del litoral gallego al concentrar diversos valores patrimoniales y paisajísticos. Se localiza en la Costa da Vela y posee una fantástica perspectiva de las islas Cíes y Ons, así como amplias vistas sobre las bocanas de las rías de Pontevedra y Vigo. Además de las maravillosas vistas que hay desde su alto, también se considera un hito paisajístico, donde sobresale por su morfología y concentra un rico legado patrimonial destacando el facho o faro, pequeña construcción del siglo XVII que pudo ser también puesto de vigilancia. Antiguo santuario romano, su posición estratégica significó diversas ocupaciones, incluyendo un poblado castrexo. O Facho de Donón é un punto singular da costa galega, concentrando diversos valores patrimoniais e paisaxísticos. Está situado na Costa da Vela e ten unha perspectiva fantástica das illas Cies e Ons, ademais de amplas vistas sobre as beiras das rías de Pontevedra e Vigo. Ademais das marabillosas vistas desde o seu cumio, considérase tamén un marco paisaxístico onde destaca a súa morfoloxía. Concentra un rico legado patrimonial destacando o facho ou o faro, unha pequena construción do século XVII que tamén podería ser posto de guarda. Antigo santuario romano, a súa posición estratéxica tivo diversas ocupacións, incluíndo a cidade de Castrexo.
Intersección

Interseccion a la derecha con bar-pension / Intersección á dereita co bar-pensión

Aquí cogeremos la intersección a la derecha para exigirnos al restaurante Cabo Home y poder disfrutar de una comida o cena con comida de primera calidad. Además en frente de esta intersección podemos ver un bar pensión, que dispone de una gran terraza donde podremos degustar tapas o bocadillos caseros, así como una cerveza bien fresca o algún refresco. Aquí colleremos a intersección da dereita para esixir o restaurante Cabo Home e gozar dun xantar ou cea con comida de primeira calidade. Tamén fronte a esta intersección podemos ver unha pensión de bar, que ten unha gran terraza onde podemos degustar tapas ou bocadillos caseiros, así como unha cervexa fresca ou un refresco.
Avituallamiento

Restaurante cabo home

Este restaurante abrió sus puertas el 7 de enero de 1989. Se trata de una cocina basada en ingredientes de altísima calidad y frescura preparados de forma sencilla, al estilo que lo han hecho madres y abuelas gallegas durante generaciones. Los productos más destacados para degustar son los siguientes: Cocido gallego, Arroz con bogavante, Pulpo, Navajas, Percebes, Almejas y en general todo tipo de Mariscos de la Ria. También estamos especializados en la preparación de Pescados en caldeirada y al horno y en Carnes a la brasa. Los postres, todos ellos caseros, y los licores tradicionales de la zona, ponen el broche a una comida que estamos seguros será de tu entera satisfacción. Además, por si esto no fuese poco, si prefieres disfrutar de una comida más ligera o informal, a base de tapas variadas, ensaladas o bocadillos calientes, te proponemos la visita al Snack Bar A Caracola de Cabo Home situado a muy pocos metros del restaurante. Este restaurante abriu as súas portas o 7 de xaneiro de 1989. É unha cociña baseada en ingredientes de máis alta calidade e frescura preparados dun xeito sinxelo, ao estilo que as nais e nais galegas fixeron por xeracións. Os produtos máis destacados a gusto son os seguintes: cocido galego, arroz con lagosta, polbo, coitelos, percebes, ameixas e, en xeral, todo tipo de peixe da Ría. Tamén estamos especializados na preparación de peixes en caldeirada e carnes ao forno e grella. As sobremesas, case todas casadas e os licores tradicionais da zona, poñerán o toque final a unha comida que seguro teremos de toda a súa satisfacción. Ademais, se isto non fose suficiente, se prefire gozar dunha comida máis liviá ou informal, a base de variadas tapas, ensaladas ou bocadillos quentes, suxerímosche que visite o Snack Bar Cabo Home situado a poucos metros da restaurante.
Waypoint

Fin ruta

Finalizamos la ruta en el aparcamiento donde está la caracola de Donón. Podríamos continuar hacia arriba y visitar el monte Facho con las arquitecturas hechas por nuestros antepasados. Terminamos o percorrido no estacionamento onde está a cuncha de Donón. Poderíamos seguir cara arriba e visitar o Monte Facho coas arquitecturas feitas polos nosos antecesores.

1 comentario

  • josemariaff 27-ago-2018

    He realizado esta ruta  verificado  ver detalle

    Me gusto

Si quieres, puedes o esta ruta