Tempo  9 horas 25 minutos

Fecha de subida 24 de marzo de 2019

Fecha de realización marzo 2019

6,1

preto de Gajate, Galicia (España)

O Trazado de esta ruta tén forma de oito. O círculo máis pequeno do oito correspóndese co trazado da PRG 24. No día da realización, esta ruta estaba en excelentes condicións. Foi rehabilitada e está ben marcada, limpa e espectacular.
O segundo círculo esta formado por parte do recorrido da antigua PRG-25 e a senda do Val do Xesta. Este tramo arranca das proximidades de Liñares, tomando dirección ó foxo de lobo de Pigarzos. Nesta ocasión non visitamos o foxo do lobo para non facer a ruta demasiado longa. Chegamos á carballeira da Ermida dos Prados e xantamos na área de recreo dos Prados. Neste punto hai que pasar ó outro lado do río por o dique de contención do pequeno encoro para a zona de baño; nós pasamos sen problemas, pero en tempos de enchentas haberá que ter coidado. Seguimos baixando por a senda do río Xesta ata Liñares pasando por as puzas, subindo o pequeno pobo de Portomartiño e entornos espectaculares. Repetimos de novo o paso por a ponte mediaval de Liñares e cerramos o oito baixando por a marxe esquerda. O tramo da PRG 24 está limpo e moi ben sinalado, igual que a senda do val do Xesta. O tramo do monte non tén perda.