Tempo  6 horas 55 minutos

Fecha de subida 1 de febrero de 2020

Fecha de realización enero 2020

6,1

preto de Insua, Galicia (España)

Marabilloso día para comezar esta actividade que nos levará desde o fin do mundo (Fisterra) ata Santiago de Compostela.
Visita e comezo obrigado no Faro de Fisterra. A pesar de ter moito asfalto é unha xornada levadía, en gran parte polo gran día que por sorte temos. Atravesaremos Fisterra e dirixímonos o mais próximos a mar ata chegar á praia de Langosteira.
Ao final da mesma chegaremos case ao Miradoiro da Moiña , un pouco antes subimos ata a estrada e cruzarémola para continuar monte arriba ata chegar a Sardiñeiro.
Aquí toca estrada xeral ata Estorde, onde facemos parada para comer algo no Chiringuito. A continuación seguimos estrada arriba ata poder coller un camiño á esquerda que nos separa da mesma durante un pequeno tramo. Volvemos coller a estrada ata chegar a Amarela, aquí viramos á dereita e tomamos camiño de terra. Continuamos ata chegar a Redonda, pouco despois desviámonos un pouco da senda para ver o cemiterio e igrexas de San Pedro da Redonda. Retrocedemos e volvemos tomar o noso camiño, agora por un pequeno bulleiral con restos de talla de arboles. Por un pequeno carreiro imos achegando ao Faro de Cee.
Volvemos tomar un pequeno tramo de carreira ata meternos de novo noutra pista forestal que nos achega aos poucos a Corcubión.
Desde aquí e polo paseo pegado ao mar achegámonos xa ao final desta xornada en Brens.

VALORACIÓN MIDE

orientacion en el itinerario3
dificultad en el desplazamiento2
cantidad de esfuerzo necesario4

Condiciones de tres estaciones, tiempos estimados según criterio MIDE, sin paradas.

Calculado sobre datos de 2020.

Agua potable6

fixme=stub4

G3 trk Camiño de Fisterra-Muxía

Hospital Virxe Da Xunqueira

Hospital Virxe Da Xunqueira Recheo, Paseo Marítimo 15270, Cee, A Coruña, ESP +34 981706010

Igrexa de San Pedro

Igrexa de San Pedro Corcubión, A Coruña, ESP

Internet Albergue o Encontro

Internet Albergue o Encontro Rúa do Campo 15155, Fisterra, A Coruña, ESP +34981740369