1,9
3,8

preto de Capela, Galicia (España)

www.caracochas.com

Esta é unha da rutas circulares maís fermosas que podemos atopar nas Fragas do Eume. Saímos da Ponte de Santa Cristina, moi proxima ao mosteiro de Caaveiro e carente case na sua totalidade de asfalto.

A primeira parte da ruta facemola río arriba dende a ponte de Santa Cristina ata as centrais hidroelectricas entre a espesura da fraga vella e subindo o Eume sempre a man dereita.

A segunda parte de traxecto faise dende a central da Ventureira, baixando o río, aínda que iso sí dende o alto con unhas vistas fantasticas do canón. En este inicio do tramo encontramos un quilómetro de asfalto, pero sin circulación.

Chegamos para rematar ao mosteiro de Caaveiro e por unha pequena derivación á Ponte do Sesín, ambas construccións medievais de gran beleza. A ruta volvemola acabar na Ponte de Santa Cristina, onde morre a estrada das Fragas.

Para saber máis: www.caracochas.com

www.caracochas.blogspot.com

e busca o nosos geocache:

• Alexandre S. 09-ene-2013

Esta debe ser a ruta máis típica e bonita das Fragas do Eume ao percorrer o corazón da Fraga Vella. Incluso se poden levar nenos de dez anos para adiante.!!!

• Bea V 11-ene-2013

Foi a primeira ruta que fixen e para mín e unha ruta especial, non moi larga e que se pode facer con nenos, animadevos a facela e comentade como vos foi a aventura.

• Djalminha 25-sep-2013

Posiblemente a mellor ruta das Fragas do Eume

• Foto de denisukko

denisukko 07-dic-2013

la primera parte muy buena, la segunda un poco fola para mi gusto, demasiado asfalto y luego pista, solo unos metros antes de llegar al monasterio se puso la cosa algo entretenida.

las vistas de cañon espectaculares eso si

• Foto de caracochas

caracochas 08-dic-2013

O primeiro tramo ata a central para nós é fermosisimo; ao ser unha ruta circular a volta faise alonxada do río pasando por un quilómetro de asfalto, pero compensa para ver as fermosas vistas ao canón.

Gracias pola tua valoración.

• 68alfonso 06-jul-2015

Ha estado muy bonita

• Foto de caracochas

caracochas 07-jul-2015

Alegramonos de que che gustase!!!

Caracochas.com

• Foto de jpinmul

jpinmul 09-oct-2015

Es la típica ruta que tienes que hacer con los amigos si vienes a galicia