• Foto de Froxán - Vilamor

Fecha de realización octubre 2015

1,8
3,6

preto de Froján, Galicia (España)

Ruta no Courel dende Froxán a Vilamor. Empezamos en Froxán baixando cara ó río Lor, atravesando zonas de castiñeiros, erbedos e sobreiras. Ao chegar ó río, cruzamos a ponte "do Bao" e empezamos unha subida contínua para chegar a Vilar.
Antes de Vilar, pasamos polo castro de Vilar, situado nun paraxe cunhas vistas impresionantes, sempre co río Lor como referente.
Na mesma localización está a ermita de San Roque..

Seguimos cara a Vilar por camiños rodeados de castiñeiros, soutos con centenas de castiñeiros milenarios e sendeiros alfombrados de follas e ourizos caídos e multitude de castañas.

Chegamos a Vilar onde visitamos unha especie de museo etnográfico con gran cantidad de utensilios de todo tipo, aperos agrícolas e outros..

Dende Vilar baixamos outra vez en busca do río Lor, que volvemos cruzar esta vez a "ponte de Vilar" para volver emprender unha subida constante ata Vilamor; todo esto rodeado de castiñeiros milenarios.

Xa en Vilamor tomamos unha cerveciña na "Cova da Moura" e unha canciociña e subimos a comer a Folgoso.