Tempo  7 horas 4 minutos

Fecha de realización septiembre 2018

3,1
6,2

preto de Fuente Dé, Cantabria (España)

Clasica subida ata a Vega de Liordes dende Fuente De a traves dos Tornos de Liordes.
A ruta sae dende o aparcamento de Fuente de, onde visualizamos a parede casi vertical frente nosa.
Ali parte unha senda o principio pola pradeira e que deseguida comenza empinarse rapidamente e que nos levará a gañar casi mil metros de desnivel a traves das zetas que van facendo o camiño.
O sendeiro nom ten perda, está ben marcado e nom ten dificultade tecnica mais ala que o propio esforzo fisico.
Toda esta subida faise a traves dos coñecidos como Tornos de Liordes.
O rematar a subida temos frente nosa, a impresionante Vega de Liordes, a mais alta de Picos de Europa.
Esta podedes atravesala por un lateral ou polo medio dela. En epoca estival hai un nacente auga, nom fonte, sino un pequeno nacente. O recomendable e buscalo e nom coller auga polo regato que este necente vai formando xa que hai animais soltos e a auga pode estar contaminada.
Seguindo o camiño bordeamos a Vega pola man dereita a traves das montañas que a rodean, ata chegar a unha cabaña, chamada o caseton de Liordes, que se atopa xustamente en frente, o lado contrario da Vega.
Desde esta cabaña ,tendoa en frente nosa, colleremos a man esquerda para subir por Tiro Pedavejo vendo ,mentras subimos a nosa esquerda Peña Regaliz.
Esta é aultima subida que nos queda. Unha vez arriba comenza toda a baixada, para baixar aquelo que levamos subido.
A baixada inda que empinada nom ten complicacion algunha e faise pola Canal de Pedavejo ata chegar a unha vaguada, onde hai unha fonte. Esta ten auga todo o ano.
Dende a fonte seguimos a baixada ata unha zoa que nos comunica cunha pista.
Colleremola durante uns metros ata que mais adiante desviamonos a man dereita, subindo por un desvio que nos vai levar a Fuente De a traves do bosque, en vez de ir pola pista.
A paisaxe e moito mais bonita e ademais se apreta o calor como foi o noso caso, imolo agradecer.
A traves do bosque hai sendeiros, e, inda que algún bifurcase todos van levar o mesmo sitio. E importante situarno en todo momento para saber en que dirección está Fuente De.
A ruta está bastante ben indicada, se queredes podedes evitar o bosque ainda que é unha magoa ,e como dixemos nom hai complicacion tecnica ningunha.