• Foto de Galiñeiro-Arruidos-Vértice xeodésico

Fecha de realización noviembre 2015

3,7
7,4

preto de Vincios, Galicia (España)

Un recorrido posible polo Galiñeiro.
Dende o polígon da Pasaxe, na estrada de Zamáns a Vincios, comezamos dende o bar que nos achega á tubería que pasa baixo a AG-57 e collendo á dereito comezamos a subir e ao pouco aparecen os sinais do sendeiro PR. Chegamos ao parque forestal do Galiñeiro e subimos cara ao refuxio Santi Suárez e seguimos polo PR2 que vai cara o Aloia, bordeando o Arruidos e subindo á súa cima onde hai expléndidas vistá ao Val do Louro, ao Val Miñor, Baiona, Cíes, Faro de Budiño, Serra da Groba, Monteferro, etc. Unha ollada espectacular da cara sur do Galiñeiro, subimos ao vértice xeodésico.
O tempo efectivo en movemento foi de 5 h (4 h 55 min) para unha distancia de 15 km (14,98 km, exactamente) unha velocidade media de 3 km/h, tendo en conta que hai bastante subida (e por tanto baixada). Moita paradiña polo camiño e moito tempo para o bocata contemplando as vistas dende a caseta do foretal do Arruídos.