Tempo  2 horas 46 minutos

Fecha de realización octubre 2019

3,3
6,6

preto de Olesa de Bonesvalls, Catalunya (España)

Avui he fet la MARXA BONESVALLS de 14 Km en Olesa de Bonesvalls, on he arribat per la Carretera BV-2411 des de Gavà.
Començo la Marxa en la plaça de la Creu d'Olesa de Bonesvalls, agafa'n la riera i passant pel barri de l'Hospital i continuant per la riera que passa pel costat del pou i forn de calç fins arribar als Casals on és trobava el primer avituallament.
Una vegada passat la masia dels Casals i el pou ha començat el Tram Cronometrat de dos quilòmetres molt tècnic fins a arribar a la pista que va a La Mola on és trobava el segon Avituallament. (Des de on es veu la Torre de Vigilancia, el Garraf amb La Morella, la Plana del Penedès i al fons el mar.
La baixada de La Mola ha sigut per un corriol molt tècnic fins a arribar a la pista on es trobava el tercer Avituallament i passat L'Avenc de L'Esquerrà s'agafa un corriol que ens portarà pel costat de la riera al barri de l'Hospital i al punt d'inici i final de la Marxa.