Tempo  7 horas 24 minutos

Coordenadas 3771

Fecha de subida 15 de abril de 2013

Fecha de realización abril 2013

  • Valoración

     
  • Información

     
  • Fácil de seguir

     
  • Entorno

     
-
-
363 m
196 m
0
2,9
5,9
11,75 km

Vista 9237 veces, descargada 248 veces

preto de Santiago de Compostela, Galicia (España)

Galego
Este percorrido parte da carballeira de San Lourenzo e vai pola beira do Sarela case ata a ponte do Romaño, onde se vira cara a Granxa do Xesto, percorrendo parte da aba leste do monte Pedroso. Dende a Granxa do Xesto voltamos ao Sarela cruzando a Selva Negra, agora en proceso de recuperación.
Ao longo do percorrido hai numeroso tesuoros do Geocaching (ver foto), escondidos especialmente para o evento Compostela Verde.
Como é un percorrido circular pode iniciarse en diversos puntos, na Granxa do Xesto, no Romaño, en Santa Isabel, no Lermo, en San Lourenzo...
Tanto en Santa Isabel como na Granxa do Xesto hai parque infantil e cafetería.
O percorrido é doado, chan á beira do río, subidas suaves e non prolongadas ata a Granxa do Xesto. Pode facerse todo en bicicleta e o tramo máis técnico é o que vai pola ribeira do Sarela. (Aínda que apareza unha duración de 7 horas leva menos tempo)

IMPORTANTE PARA GEOCACHERS: Os que queiran facer todos os cachés dunha vez, recoméndolles comezar en San Lourenzo e seguir o percorrido seguindo o río contracorrente, hay varios tesouros mistery que se resolven coa información dos paneis que hay na ruta.
No enlace que segue accedes ao primeiro caché da serie: Sarela 01. O bosque de ribeira.

Castelán
Este recorrido parte de la robleda de San Lourenzo y va por la orilla del Sarela casi hasta el puente del Romaño, donde se encamina hacia la Granxa do Xesto, recorriendo parte de la ladera este del monte Pedroso. Desde la Granxa do Xesto volvemos al Sarela cruzando la Selva Negra, ahora en proceso de recuperación.
A lo largo del recorrido hay numerosos tesoros de Geocaching (ver foto), escondidos especialmente para el evento Compostela Verde.
Como es un recorrido circular se puede iniciar en diversos puntos, en la Granxa do Xesto, en el Romaño, en Santa Isabel, en el Lermo, en San Lourenzo...
Tanto en Santa Isabel cómo en la Granxa do Xesto hay parque infantil y cafetería.
El recorrido es fácil, llano al lado del río, subidas suaves y no prolongadas hasta la Granxa do Xesto. Puede hacerse todo en bicicleta y el tramo más técnico es el que va por la ribera del Sarela. (Aunque aparezca una duración de 7 horas lleva menos tiempo)

IMPORTANTE PARA GEOCACHERS: Los que quieran hacer todos los cachés de una vez, les recomiendo comenzar en San Lourenzo y seguir el recorrido siguiendo el río contracorrente, hay varios tesoros mistery que se resuelven con la información de los paneles que hay en la ruta.
En el enlace que sigue accedes al primer caché de la serie: Sarela 01. El bosque de ribera.

Ver más external

A Granxa do Xesto
A Selva Negra
Pontella da Burata
Curtidoiro das Casas do Rego
Curtidoiro de Pontepedriña de Arriba
Curtidoiro de San Lourenzo
Ascenso de 50m
Inicio do camiño cara a Granxa do Xesto
Segue o camiño da esquerda

2 comentarios

  • nachoabeytua 26-abr-2018

    He realizado esta ruta  verificado  ver detalle

    Buena ruta alrededor de Santiago de Compostela

  • Joaco197 07-feb-2019

    y el enlace?

Si quieres, puedes o esta ruta