• Foto de Godás do Río, Virxe da Saleta, Mosteiro de Lobás, Río Arenteiro, Carballiño, Ponterriza

Tempo  9 horas 13 minutos

Fecha de subida 21 de junio de 2017

Fecha de realización junio 2017

6,3

preto de Juvencos, Galicia (España)

Ruta circular, con inicio e chegada en Godás do Río.
Percorrido: 25,5 km.
Dificultade: Moderado
Duración da ruta (en movemento): 6 h 1 min
Media en movemento: 4,2 Km/h

Puntos de interese: As pontes medievais, o bonito paseo polo Arenteiro, o Santuario da Saleta e as ruínas do Mosteiro.

Se a ruta faise no verán, convén iniciar a ruta subindo á Saleta e continuar ao Mosteiro, por ser o percorrido máis exposto ao sol e así deixamos o treito sombreado para as horas centrais do día. O treito de Ponterriza tamén está exposto ao sol, pero é curto.
Incidencias:
1. Baixando do Mosteiro de Lobás ao Río Arenteiro, o camiño pode ter herba moi alta. A solución é ir desde o Mosteiro a Paradela e logo baixar ao río directamente ao pontón.
2. Cando fixemos a ruta (21 de xuño de 2017), un bo treito da ruta pola marxe esquerda do Río Arenteiro (despois de confluir o Río Marañao) estaba cheo de silvas. Tivemos que andar dando vareadas para poder avanzar.