5,8

Vista 75 veces, descargada 0 veces

preto de Gölbaşı, Ankara (Türkiye)

Mogan Gölü tam tur.
Çoğu yeri şehir yaşamıyla iç içe olduğu için alıştığımız yürüyüş güzergahlarından biraz farklı bir etkinlik oldu. Ama yine de Mogan'ın güzelliğini seyretmek keyif verdi. Özellikle Ankara'ya yakın ve 20 kilometrenin üstünde yürüyüş güzergahı arayanlar yararlanabilirler.
Esasında ring (tam tur) için uygun bir seçenek değil. Haritada gösterdiğim üzere zaman zaman kara yoluna, hızla akan trafiğe çıkmak zorunda kaldım. Bu da büyük tehlike yaratıyor. Haritaya bakıp kolayca tarlalardan yürünebileceğini düşünmeyin; çünkü hemen hemen her yer (arsalar ve binalar) yüksek tel örgülerle ve dikenli çitlerle örülmüş durumda. Üzerlerinden atlamak neredeyse imkansız. Benim gösterdiğim tarla güzergahı izlenebilir. Ayrıca gölün çevresindeki pek çok yer sazlık ve çamur birikintileriyle sarılmış durumda. Bu da yine izlenilen güzergahın gölden uzaklaşmasına neden oluyor. Gölün güney kısmı dışında kalan yerlerde pek çok tesis açık durumda.