preto de San Román, Galicia (España)

GRAN RUTA DO SER:

A Gran Ruta do Ser é un extraordinario percorrido natural, paisaxístico, etnográfico e cultural polo corazón dos Ancares, que discorre por camiños e carreiros tradicionais, atravesando aldeas, camiñando por máxicos bosques e contemplando numerosos elementos de interese e fermosas paisaxes de montaña. A súa realización resulta imprescindible para todo aquel que desexe coñecer este coñecido espazo natural emblemático de Galicia.

Trátase do maior carreiro transitable existente nos Ancares, que percorre toda a sierra dentro dos municipios de Cervantes e Navia de Suarna, desde a coñecida aldea de Degrada ata San Román de Cervantes, seguindo en gran parte do seu percorrido o trazado do río Ser ata o seu desembocadura no Navia.

A ruta ten 65 km de lonxitude, a realizar en 4 etapas, que discorren polos municipios de Cervantes e Navia, e coa posibilidade de enlace coa marabillosa ruta Quintá-Río Donsal, que se atopa perfectamente sinalizada (municipio de Becerreá):

Distancia: 65 km
Duración total: 19,5 horas
Dificultade: a dificultade media da ruta é Media-Alta, para realizar en catro etapas. Si realizásese enteira dunha vez, cualificaríase como difícil polos seus fortes desniveles e lonxitude.

• Foto de GVzA

GVzA 18-ago-2016

La principal dificultad es que en muchos tramos la vegetación ciega los senderos.

• Foto de ghaillic

ghaillic 18-ago-2016

Gracias por el comentario. Si puedes decirme que tramos encontraste las dificultades, puedo informar al concello para que los limpien. ¿Que te pareció la ruta?

• Foto de GVzA

GVzA 18-ago-2016

Si crees que el concello va a mandar a alguien a limpiar, tienes MUCHA imaginación (y eres muy ingenuo).

4 amigos (fed.montaña) hicimos 2 tramos en sentido contrario al que describes aqui el 16 y 17 de agosto de 2016. El 16 de Campa da Braña a Piornedo y el 17 de piornedo a Vilaquinte. Te mando por privado detallados los puntos conflictivos.