Tiempo en movimiento  2 horas 13 minutos

Fecha de realización agosto 2018

3,1
6,2

preto de Guisando, Castilla y León (España)

A ruta comeza nun aparcadoiro acondicionado a uns tres quilómetros de Guisando. Segue un camiño ben marcado, e calzado, en constante ascenso polo cavanco da "Vertiente de Los Galayos". Avanzada a subida, cando se comeza a albiscar o refuxio Victory, o ascenso faise en zigzagues. Os que están na ladeira oposta ao tramo inicial, son espectaculares. Logo de pasar o refuxio, a subida vólvese aínda máis dura: faise de pedra en pedra por unha ladeira de forte pendente. As vistas son, xa nesta parte, impresionantes e aínda o son máis na meseta superior. Dende o cumio de La Mira avístase unha panorámica de 360º sobre os Galayos, a serra de Gredos e sur de Salamanca, ata a zona da Estremadura...
A volta fíxose polo mesmo camiño (o GPS fixo lecturas falsas disparatadas; normal nas zonas de foz.
Durante o percorrido hai unhas fontes de auga fresca (unha seca no momento de facer a camiñada).
Ruta cun importante grao de dureza e mesmo de perigo. En caso de cheas de auga na barranca, non parece posible atravesar onda a Fuente del Tío Andrés. Polo demais, totalmente aconsellable.
  • Foto de Inicio
  • Foto de Subida
  • Foto de Bifurcación
  • Foto de Fonte seca
  • Foto de Fonte
  • Foto de Fonte do Tío Andrés
Deliciosa. En caso de cheas do cavanco, non estará accesible.
  • Foto de Cetas
  • Foto de Refuxio Victory, Los Galayos
  • Foto de Panorámica
  • Foto de Panorámica de Los Galayos.
  • Foto de La Mira (2.343m)