Tempo  9 horas 30 minutos

Fecha de subida 29 de enero de 2014

Fecha de realización enero 2014

8,6

preto de Młada Hora, Województwo śląskie (Rzeczpospolita Polska)

Na Krawcowy Wierch wiodą dwa szlaki - graniczny niebieski, i krótszy żółty idący kotliną. Szlak żółty do Soblówki przecinają czarny i zielony. Generalnie na odcinku do Soblówki można też iść czarnym. W pewnym momencie zgubiłem żółty i kierując się azymutem dotarłem do czarnego. Dwa razy łatwo zgubić żółty szlak na odcinku z Soblówki do Glinki. Pierwszy moment uwieczniłem na zdjęciach i nie stanowi już problemu (na nowym płocie pojawiło się oznaczenie). Drugiego fragmentu nie oznaczyłem, ale jest ok kilometr dalej, latem może być łatwiej widoczny. Z Glinki na Krawculę wzdłuż szlaku wiedzie droga krzyżowa, która kończy się na szczycie. Schronisko na Krawcwcowym również nie ma prądu - ale ciepłe żarcie oczywiście jest. Dalsza droga to szlak niebieski. Z przełęczy Mutniańskiej jest odbicie i szlak łącznikowy na Lipowską i Rysiankę (na starych mapach go nie ma). Od Trzech kopców jest już często uczęszczany szlak - autostrada w kierunku Pilska i Miziowej.

Rycerzowa
yellow - green
abackain black
Soblówka
Soblówka, tu podobno wielu błądzi. Uważnym trzeba też być kawałek później.
Glinka
Droga krzyżowa do Krawculi.
Krawców Wierch
Hruba Bučina
Mútňanské sedlo, skrót do schronisk.