Tiempo en movimiento  8 horas 12 minutos

Fecha de realización abril 2019

7,9

Vista 39 veces, descargada 3 veces

preto de Uğurlu, Sakarya (Türkiye)

32 km zor bir parkur.
1. GÜN : (KARAGÖL - ÇUBUK GÖLÜ 32 KM ) KARAGÖL'den başlayıp 5 yayla ve 4 gölet geçip 16 km sonra yaklaşık 2 saatlik dinlenme molası veriyoruz. Daha sonra 16 km daha yürüyerek Çubuk Gölüne ulaşıyoruz. Çubuk Gölünde kampımızı kuruyoruz. ( Kamp malzemleri araçta taşınacak.)

2. GÜN : (ÇUBUK GÖLÜ - DAVLUMBAZ YAYLASI - SÜLÜKLÜGÖL 24 KM ) Saat 07:00 da kahvaltımızı yapıp Yola revan oluyoruz. Yaklaşık 15 km yol alıp Davlunbaz Yaylasında 1 saat mola veriyoruz. Daha sonra Sülüklügöl çanağını dolaşarak yürüyüşümüzü Göl kenarında bitiririyoruz. Eşyalarımızı aracımıza yükleyip İstanbul'a dönüyoruz.

Ver más external

árbol

Karagöl Anıt Ağaç

Karagöl Yaylası - Sakarya Etrafı tamamen çam, kayın, köknar ve meşe ağaçları ile kaplı olan Karagöl Yaylası, 567 hektar genişliğindeki alanıyla, bol oksijenli havası ve soğuk içme sularıyla doğal bir tedavi merkezidir.

Albanlar Yaylasi

2 comentarios

• Foto de erolgeygel

erolgeygel 16-abr-2019

1. GÜN : (KARAGÖL - ÇUBUK GÖLÜ 28 KM ) KARAGÖL'den başlayıp 5 yayla ve 4 gölet geçip 16 km sonra yaklaşık 2 saatlik dinlenme molası veriyoruz. Daha sonra 16 km daha yürüyerek Çubuk Gölüne ulaşıyoruz. Çubuk Gölünde kampımızı kuruyoruz. 32 km

2. GÜN : (ÇUBUK GÖLÜ - DAVLUMBAZ YAYLASI - SÜLÜKLÜGÖL 28 KM ) Saat 07:00 da kahvaltımızı yapıp Yola revan oluyoruz. Yaklaşık 15 km yol alıp Davlunbaz Yaylasında 1 saat mola veriyoruz. Daha sonra Sülüklügöl çanağını dolaşarak yürüyüşümüzü Göl kenarında bitiririyoruz. 28 km

Si quieres, puedes o esta ruta