Tempo  5 horas 19 minutos

3,6
7,2

Vista 716 veces, descargada 19 veces

preto de Beyoba, Balıkesir (Türkiye)

Sabah saatlerinde iniş sırasında dinlenmek için su kenarında durdum ve yemek yedim. Muhtemelen bahar aylarında burada gürüldeyerek akan bir şelale ve dere var. Bu etapta iniş zorluydu. Yaklaşık 1250 m'den 300 m'ye çok hızlı ve dik bir iniş var. Orman altı patikalar dik ve taşlıklı. Bazen rota ana yola çıkıyor. Bir noktada orman patikasına girmem gereken yeri kaçırınca daha aşağıdan girmeyi denedim. Fakat sonra vazgeçerek hemen yakınında seyreden ana yola geri döndüm. Sarıkız - Mehmetalanı rotası wikiloc içerisinde bulunan topografik harita üzerinde işaretli bir rotayı takip ediyor. Ancak bu rotada orman patikalarının izleri pek belirgin değil. Taşlık ve engebeli zemin yürümeyi zorlaştırıyor. Wikiloc'ta bu rotayı izleyenlerin gerçekten bu rotayı izleyerek koordinatları işaretlediklerinden emin olamadım.
Tadpoles - Su birikintisinde karabaşlar
Bundan sonra iniş
Akarsu
Anayol - sağdan aşağıya devam
Çeşme
Baraj
Kapı seyir noktasi
Ağaç
Yayla çadırı kamp alanı. Burada bir kamp alanı var. Burada kamp yapabilmek için de alan kılavuzu almak gerekiyormuş.
Çeşme
Ana yoldan sapıp içi taşlı kanalın solundan aşağıya inince traktörlerin açtığı bir patika görülüyor. Bir süre sonra bu patika kayboluyor ve önünüzde kanal kalıyor. Kanal içerisinden ve etrafından yürümek zor. Dik ve taşlı hale gelen arazi inişi zorlaştırıyor. Sırtınızda yükle bacaklarınız aşırı yükleniyor ve bileğinizi burkma riski artıyor.
Yol taşlık ve dik - inişi zor
Yol burdan devam ediyor
Burdan sonra biraz daha yol izi görünüyor
Burada taşlık azalıyor - yol ortaya çıkıyor