Tiempo en movimiento  4 horas 5 minutos

4,8
9,6

Vista 238 veces, descargada 7 veces

preto de Kizilüzüm, İzmir (Türkiye)

Kızıllüzüm köyünden Nif yangın havuzuna, oradan da Çınarköy'e yaptğımız doğa yürüyüşümüzün kaydı.
Parkurun başlangıcında ilk yangın havuzuna kadar patikalardan, ikinci yangın havuzuna kadar olan bölümünü orman yollarında yürüdük. Sonra Çınarköy'e kadar(17 ile 18,5. km arası) çoğunlukla sert bir patikadan indik. Bu bölümdeki patika sık makilik türü çalılarla kaplı, eğimi çok fazla ve uzun zamandan beri yürünmeyen bir patika olduğundan kesinlikle deneyimli yürüyüşçülerin bu patikayı kullanması gerekir.
Manzaraları bol, sık çam ormanlarıyla kaplı bir parkur. Parkur boyunca dört yerde içme suyu kaynağı var. Patikalar kullanılmadan parkurda bisiklet sporu da yapılabilir.

KIZILÜZÜM

YANGIN HAVUZU

fuente

ÇEŞME

Bu mevsimde akıyor ama, yazın akıp akmadığını bilmiyoruz.

SU

PATİKA

Kısa olmasına rağmen çok güzel bir patika.
fuente

SU

Su kaynağının bulunduğu bölgeye yeni bir orman yolu yapıdığı için, eski çoban çeşmesi bozulmuş. Ancak, çok güzel ve gür bir su yine akmaya devam ediyor.

YANGIN HAVUZU-SU

ÇINARKÖY PATİKASI

Pek sık kullanılmadığı için çalılar tarafından kapanmış, oldukça dik ve kayalık bir patika. Özellikle inerken çok dikkatli olmak gerekir.