Tempo  4 horas 46 minutos

Fecha de realización noviembre 2017

1,8
3,6

preto de Chame, Auvergne-Rhône-Alpes (France)

En aquest recorregut seguim també les indicacions i el full de ruta que ens ha donat l'oficina de turisme de Vallon-Pont-D'Arc. Es tracta del recorregut nº 1 d'una ruta que recorre les Gorges de l'Ardèche seguint el riu i que, segons ens varen dir, és la única practicable en aquests moments de la ruta total que dura un parell de dies.
Sortim de Vallon seguint la carretera D290 i aparquem en un lloc anomenat Chames. Uns metres a peu per la carretera i trobem l'entrada a la dreta que ens porta fins la vora del riu Ardèche. El camí segueix pel costat esquerre del riu i aquesta part del recorregut s'acaba al Gué de Chamassonnet (Gual de Chamassonnet), on tindríem que travessar el riu amb aigua fins més amunt dels genolls si volguéssim continuar (a l'oficina de tourisme ens varen dir que no es podia continuar en aquest temps). Per tant, girem i tornem al punt d'origen pel mateix camí.
Compte si ha plogut o les pedres estan humides. Alguns talls del camí poden ser perillosos.
En el recorregut passem de la pedra a la terra i també a la sorra amb gran facilitat de forma que trobem un collet anomenat "Montagne de Sable". També trobem boniques balmes i fins i tot, en una de elles, una casa que sembla que algú utilitza.
Recorregut molt bonic amb precioses vistes del riu i de les parets que l'envolten.
Temps efectiu: 2h. 55'
No es pot fer cas del desnivell marcat per Wikiloc. En el nostre GPS el registre ha sigut de 133 m., molt més real.