Descargar

27 de mayo de 2018

mayo 2018

Filtros Avanzados

Filtra por mes o fecha de grabación. Encuentra rutas solo de personas a las que sigues.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Filtros Avanzados Filtros Avanzados
Sé el primero en aplaudir

preto de Xeve, Galicia (España)

Empezamos esta ruta na área recreativa de Calvelo, pero ben se podería empezar dende Pontebora. O tramo que vai dende Pontebora á Ponte colgante de Calvelo, tanto por unha marxe como por a outra, e de doado seguimento neste momento.
No tramo superior o Lérez tamén existe aínda que sexa un gran descoñecido para a maioría. Calificamos esta ruta como moderada non porque teña grandes desniveles nin un recorrido longo, senón porque, nun grande treito, hai que acompañar ó río Lérez por un sendeiro indefinido con moita vexetación "suave" e sen acondiconar. Monte puro e salvaxe. Decimos que tén vexetación "suave" porque en todo o percorrido non hai dificultades serias que poder superar, pero o sendeiro ás veces pérdese entre grandes fentos reais, herba alta e algún pequeno paso sin dificultade entre pedras.
É unha ruta para quen lle guste a natureza no seu estado puro coa ventaxa de que está ó lado de Pontevedra.
O tramo alto de volta faise por camiños entre carballeiras espectaculares e acompañamos de novo o Lérez dende a Praia fluvial de Filgueira ata Pontebora.