Tiempo en movimiento  2 horas 42 minutos

4,9
9,8

Vista 419 veces, descargada 16 veces

preto de Uchagyz, Hatay (Türkiye)

Üçağız mezarlık tarafında biraz çıkmaz yolda oyalandik. Zaman kaybetmemek için Kaleköy (Simena) tarafına tekne ile geçtik. Kale girişi ücretli, müze kart geçerli.
Kaleden arka tarafa çekili teknelere doğru indigimizde yoldan sağa dönerek etap başladı. Sera ve bahçeler arasından makilik bölgeye ulaştık. Parkur güzel, işaretler yerinde. Denize girilecek güzel koylar var. Kapaklı bölümü biraz karışık, köyün içinden geçerek parkura ulaşmak mantıklı. Yoksa geri dönüş yapmak zorunda olduğumuz plaja indik.
Parkur geneli patika taşlı yol. Keyifli manzaralı, denize her an girilebilir.
Orta zorluktadir.
Minnet:
Büyük Çakıl Ada plajı esnaf annemiz,
Smugglers Veli, Balık Adam, Yörük Ramazan (Aperlai) Üçagiz meydanda çay ocağı ve tekne sahibi Erdal, Çayağzı tekne kooparitifinden abiler.. Hepinize teşekkürler, yürüyüşümüz sayenizde daha keyifli oldu. Yola çıkanlar bu isimleri aklınızda bulunsun.