Fecha de subida 15 de octubre de 2016

Fecha de realización octubre 2016

2,6
5,2

preto de Barrela, Galicia (España)

15-10-2016

Andaina organizada polo Concello de Carballedo, Servizo de Normalización Lingüística, e completamente gratis.
Estábamos citados na Barrela para saír ás10h. e completar este percorrido circular de 9,5 qms.
Despois do reparto de dorsais e de recibir algunhas indicacións sobre o percorrido comezamos con puntualidade a andaina que nos levou polos pobos de Vilar de Mulleres, Bustelo de Arriba e de Abaixo, Lousada de Abaixo e Sampaio para finalizar na Barrela.
Algunhas informacións: encabezou a marcha un membro da organización.
En todos os xiros que podían confundirse había un colaborador sinalizando o camiño. Os cruzes de estrada tamén estaban custodiados por voluntarios.
Os camiños estaban limpos e eran moi fermosos.
Houbo dous avituallamentos de froitas e líquidos nos quilómetros 3 e 6.
Había moito asfalto na proba. Anímo aos organizadores a buscar outros trazados.
E postos a pedir prefiriría un trazado de máis quilometraxe.
Ao finalizar a proba tiñan preparado un estupendo ágape, como non podía ser menos en Lugo. Tamén houbo sorteo de agasallos.
A meteoroloxía acompañounos e poidemos disfrutar dunha andaina nunha hora e 52 minutos moi agradable por lugares moi fermosos.
Moitas grazas a Rosa e a todos os colaboradores.
Se modifican algunhas das cousas que citei como mellorables, será moi agradable volver.

Avituallamiento 1

San Paio

Vilar de Mulleres

• Gabriela Cañas 18-ene-2019

La salida desde Barrela hace unos giros innecesarios y feos porque el camino está lleno de desechos y las obras de la carretera embarran todo y desdibujan el camino. Aun así después es un recorrido fácil y ameno por varias aldeas muy bonitas y bosquecillos preciosos. Pero a ratos se pasa por acequias dificultosas. Actualmente (enero 2019) no es muy recomendable