• Foto de Marcha nocturna O Morrazo (Pontevedra)

Tempo  6 horas 52 minutos

Fecha de subida 7 de agosto de 2012

Fecha de realización julio 2012

5,2

preto de Cangas, Galicia (España)

Sendeiro pola costa do Morrazo dende Cangas até Cabo Home e o monte do Facho onde se pode visitar un gran santuario galaico-romano ao deus Berobreo (sec. I d.C.). O grupo de sendeirismo O Souto do vello fixemos esta marcha nocturna o 28 e 29 de xullo de 2012, saindo ás 23:30 h do porto de Cangas. Foi unha noite preciosa cunha lúa case chea e que se reflexaba no mar totalmente en calma. O son das pequenas ondas batendo na beira acompañounos durante toda a noite. Despois de visitar o monte do Facho, onde poidemos contemplar as estrelas, baixamos novamente até o areal de Liméns onde chegamos ás 8:00 da mañán do domingo 29 de xullo. Dende Liméns o camiño de volta é o mesmo que por onde viñemos.

Nota: parei o GPS cando chegamos de volta ao areal de Donón polo que ao percorrido total hai que sumarlle aproximadamente 10 kilómetros máis até chegar a Cangas.