• Foto de Mengen, Dorukan Tüneli - Devrek, Gürbüzler

Fecha de realización noviembre 2018

6,0

Vista 65 veces, descargada 4 veces

preto de Çubukköy, Bolu (Türkiye)

Sonbahar ve renklerinin son günlerinde . Kışın gri ve beyaz hakimiyetindeki hüznüne teslim etmeden evvelki Yenice dolaylarından Devrek - Yedigöller arasında yürüyoruz.
Dorukan tünelinden yürüyüşümüze başlıyoruz. Tünelin hemen yanındaki az karlı orman yolundan yükselmeye başlıyoruz günün en yüksek noktası olan 1.185 metreye doğru orman içi yollardan yürüyoruz. Rotanın bu kısmında sonbaharın son evresini bol bol yaşıyoruz. Ağaçlardaki yapraklar dökülmüş, her yer kahverengi gazeller ile kaplı. 11. Km ye kadar orman içi doğaçlama geçişlerle gazelleri süpürerek tempolu bir yürüyüş yapıyoruz. Rotanın 11 km’sinden sonra 2 km de 326 metre yükseliyoruz. Yollar yağmur veya kardan etkilendiği için bu ikinci tırmanış bölümünde çamurla mücadele etmek zorunda kalıyoruz. Rotanın 11 km’sinden bitişine kadar harika bir sonbahar yaşıyoruz.