Tiempo en movimiento  6 horas 21 minutos

Fecha de subida 29 de febrero de 2020

Fecha de realización febrero 2020

5,6

preto de Cernadas, Viana do Castelo (Portugal)

Espectacular ruta polos verdes carreiros portugueses. Paisaxe de socalcos, fervenzas, pontes de pedra antigas, cachenas, cabalos salvaxes.....frondoso Bosque de Coníferas ata o Miradouro de Estrica que ofrece unha vista inigualable de Sistelo e o conxunto paisaxístico do val do Vez. A partír deste punto mudamos as coníferas por Carballos e vidueiros que irán conosco ata Sistelo a través da ponte medieval, onde visitaremos os famosos espigueiros. Subimos ata Padrao onde recomendo unha parada no pequeno pero entrañable bar do pobo.
Logo baixamos ata unha ponte antiga (lugar máxico) que salva as salvaxes augas do río Vez, para pouco despois coller un carreiro a man esquerda ( no track hai un pequeno lío) que guiarános a Portela de Alvite. Tan so queda dirixirnos de novo ao comenzo e chegar á capela do Sr. dos pasos de Merufe baixando polo PR do coñecido "camiño dos mortos".