Descargar

29 de febrero de 2020

febrero 2020

Crea tus Listas de Rutas

Organiza las rutas que te gustan en listas y compártelas con tus amigos.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Crea tus Listas de Rutas Crea tus Listas de Rutas
Sé el primero en aplaudir

preto de Cernadas, Viana do Castelo (Portugal)

Espectacular ruta polos verdes carreiros portugueses. Paisaxe de socalcos, fervenzas, pontes de pedra antigas, cachenas, cabalos salvaxes.....frondoso Bosque de Coníferas ata o Miradouro de Estrica que ofrece unha vista inigualable de Sistelo e o conxunto paisaxístico do val do Vez. A partír deste punto mudamos as coníferas por Carballos e vidueiros que irán conosco ata Sistelo a través da ponte medieval, onde visitaremos os famosos espigueiros. Subimos ata Padrao onde recomendo unha parada no pequeno pero entrañable bar do pobo.
Logo baixamos ata unha ponte antiga (lugar máxico) que salva as salvaxes augas do río Vez, para pouco despois coller un carreiro a man esquerda ( no track hai un pequeno lío) que guiarános a Portela de Alvite. Tan so queda dirixirnos de novo ao comenzo e chegar á capela do Sr. dos pasos de Merufe baixando polo PR do coñecido "camiño dos mortos".