Descargar

25 de diciembre de 2019

junio 2019

Seguimiento en Vivo

Deja que quien tú decidas sepa dónde te encuentras mientras sigues o grabas una ruta desde la app.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Seguimiento en Vivo Seguimiento en Vivo
Sé el primero en aplaudir

preto de Crucero, Galicia (España)

Empezamos a andar desde o cruceiro de Moldes, facendo o primeiro quilómetro por asfalto en dirección a Palmeira, os cinco primeiros quilómetros aproximadamente son con pequenos desniveles, pasamos cerca do cámping Ria de Arousa II, imos un rato paralelos ao rego das Lobeiras, e empezamos unha ascensión de arredor de catro quilómetros ata un punto situado entres o mirador de Valle Inclán e o alto da Curota, se se quere ir á curota hai que ir á esquerda continuando un pouco a ascensión, se collemos á esquerda a partir de aí todo baixar ata o cruceiro de Moldes, pasando polo miradoiro de Valle Inclán.
Se o rego das lobeiras (por riba da cascada) leva bastante auga e prefires non cruzalo podes seguir este outro track que chu leva á maiores á Curota https://es.wikiloc.com/rutas-senderismo/moldes-rego-de-lobeiras-cascada-curota-44960814