Descargar

31 de julio de 2015

julio 2015

Filtros Avanzados

Filtra por mes o fecha de grabación. Encuentra rutas solo de personas a las que sigues.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Filtros Avanzados Filtros Avanzados
Sé el primero en aplaudir

Senda circular no Monte Aloia que ten coma centro de interese o Castro do Alto dos Cubos, parcialmente escavado e no que hai un interesante conxunto de muíños naviculares.
Hai partes da senda que non están moi limpos, aínda que si son transitables sen moita complicacación, sempre que esteamos atentos á sinalización.
O Monte Aloia conta con 5 sendas sinalizadas. Preto do aparcadoiro a carón do punto de inicio da ruta hai unha pista que permite ligar esta ruta coa do Rego de Pedra, mais non está sinalizado e resulta aconsellable ir antes ao Centro de Visitantes para recibir indicacións. En breve tamén subiremos o track para facer ambas rutas.
Punto de información

Panel informativo

Panel Castro Alto dos Cubos

Muralla do Castro

Muralla do Castro que non se pode observar na súa totalidade, pois o Castro só está parcialmente escavado. Pódese ver o desnivel para acceder ao castro, parte das vivendas na zona alta e a panorámica sobre o Val do Miño.
Ruinas

Zona parcialmente escavada do castro

• Foto de Zona parcialmente escavada do castro

Muíños naviculares na rocha

Panoramica

Panorámica de Tui dende o castro

Retomamos o camiño

Desvío á esquerda

Cruzar pista de terra

Cruzar pista de terra. Ollo neste cruce porque hai dous postes indicadores do percorrido e a senda que baixa pode ser que semelle ter vexetación, mais é doado pasar.

Desvío á esquerda por pista de terra

Desvío á dereita

Desvío á esquerda

• Foto de tranhe

tranhe 25 may 2020

He realizado esta ruta  verificado  Ver más

Foi toda unha sorpresa a beleza desta ruta. Eu tiña ido moitas veces ao cumio do Aloia en coche, típica visita na que vas aos miradoiros e pouco máis, e non esperaba que o Parque Natural tivese recunchos tan bonitos como os que se descobren facendo este sendeiro. Partimos do centro de interpretación (onde o garda che dá moi boas suxestións) e enlazamos a ruta do Rego de Pedra, coa do Castro dos Cubos, o que dá para coñecer a riqueza forestal do Parque, e obter algunhas panorámicas espectaculares dos vales do Louro e do Miño.