• Foto de Monte Castrove desde Sartal

Fecha de subida 16 de enero de 2018

Fecha de realización enero 2018

5,2

preto de Campañó, Galicia (España)

Iniciamos esta ruta circular desde a parte alta de Sartal (Poio). Seguimos a estrada forestal en direccion SO. Ascendemos suavemente, deixamos as desviacións a Río Mouro e A Escusa e dirixímonos á plantación de secoias de Poio, perto da Casa Forestal. Neste tramo disfrutamos dunhas boas vistas da Ría de Pontevedra.
Collemos dirección Norte e logo NE, chegando ata a capela da Escusa. Logo bordeamos o monte pola cara Norte. Aquí as vistas son sobre a Ría de Arousa e o Salnés.
Subimos á cima do monte e baixamos ata un resalte (miradoiro) onde disfrutamos dunha estupenda vista hacia o Este, o val do Lérez, parte da cidade de Pontevedra e, se o tempo o permite, vemos ata o Paraño e montes do val do Miño.
Baixamos ata Moldes (Campañó), bordeando unha pequena plantación de robustas secoias e chegando ao hipódromo e curro.
Continuamos ata igrexa parroquial de Campañó e, atravesando Campañó de Arriba, chegamos ao destino.

• Foto de Miguel_Garcia

Miguel_Garcia 17-ene-2018

Esta ruta pódese facer tamén en bicicleta de montaña. Para elo aconsellamos trazar o percorrido en sentido horario. A maior parte do trazado é por pistas anchas, pero desde o km 13,7 ata o 14,5 (contando desde o punto de inicio) a ruta vai por unha devasa con bastante desnivel. Baixala en bici non ten problema, pero tentar subila pode non ser doado.