3,8
7,7

Vista 2010 veces, descargada 33 veces

preto de Armenteira, Galicia (España)

Domingo, 04 de xaneiro de 2014. Ruta do Río Chanca - Vértice Xeodésico Fontefría
A senda do río Chanca discorre polos concellos de Meis, Meaño e Sanxenxo pertencentes ao Salnés. Ámbito natural, salpicado de muíños de auga.
O río Chanca nace nas estribacións de Fontefría, para verter as súas augas á ría de Arosa. Percorrido que tiña por obxectivo visitar o vértice xeodésico de Fontefría e percorrer unha gran parte da senda fluvial do río Chanca. Percorrido pracenteiro, bonito, por paraxes naturais xenuínas galegas, muíños de auga, cruceiros, vide. Unha morea de tonalidades ofrece esta marabillosa paraxe, no que soamente desmerecen os eucaliptos.
Iniciamos o percorrido no Mosteiro, ao lado do río Armenteira, ao que cruzamos e abandonamos, para en pouco tempo iniciar o descenso pegados o río Chanca. No percorrido encontrámonos con muíños de auga, lavadoiros, fontes, cruceiros. Pasamos por Meaño, onde se combina a beleza natural da súa paisaxe coas imaxes máis emblemáticas da Galicia rural. Buscamos o vértice xeodésico de Fontefría (Alto dá Pedra Grande) a 396 m. sobre o nivel do mar. Vistas excepcionais sobre o Salnés e o mar de Arosa.
Quince quilómetros moi bonitos. Volverei noutra ocasión