Tempo  unha hora 42 minutos

Fecha de realización agosto 2015

0,8
1,6

preto de O Rosal, Galicia (España)

Muíños do Folón e do Picón é un conxunto etnográfico e paisaxísto de grande valor, no que os protagonistas principais son sen dúbida os muíños que nos acompañan durante todo o percorrido.
É unha senda circular, non moi longa mais que ten algo de desnivel e non é aconsellable para persoas con problemas de articulacións nos xeonllos.
As vistas panorámicas da desembocadura do Miño son moi fermosas, así que mellor facer a ruta un día soleado.
Pese a ser unha ruta homolagada pola Federación Galega de Montañismo (PR-G94) e existir abundante sinalización, nalgúns puntos é posible despistarse e cómpre estar atento/a ao percorrido indicado.
Inicio ruta. A caseta de información non adoita estar aberta. Nos meses de verán é cando o horario de apertura é maior, pero non é fixo, polo que non o indicamos (por exemplo, en agosto de 2015 indicábase un horario do mes de xullo...).
Ponte e Muiños
Desvío á dereita e panel
Panel informativo. O millo
Muíños en lińa
Regato
Paso de pedra
Muíños en liña
Muíño de Dino "O Villeiro". Indicamos a o nome porque é un dos poucos muíños que teñen carteliño co nome. É unha mágoa que non haxa máis carteis, pois a cotío os nomes dos muíños contan moito da súa historia.
O espertar dos muíños. Chegados a este punto a néboa comezou a esvaer e as railoas de sol trocaron completamente as cores.
Panel informativo. Augas do Folón e do Picón
Rego. O son da auga polo rego acompaña en case toda a ruta.
Muíños do Picón
Panel informativo.
Desvío á dereita. Deixamos a pista de asfalto.