Tempo  9 horas 30 minutos

Fecha de subida 4 de mayo de 2009

Fecha de realización mayo 2009

6,5

preto de Serres, Galicia (España)

Outra vez saímos do centro de Muros pero nesta ocasión imos cara o interior. É unha rota doada que percorre os montes do concello de Muros e Carnota, o único problema é que só están en uso as pistas forestais, xa que todos os camiños están abandonados e polo tanto imposibles de transitar nesta época do ano, están cheos de xestas e de toxos. As vistas son impresionantes, podemos ver todo o percorrido da rota anterior pero a “vista de paxaro”. Cruzámonos con varias zonas de petroglifos, pero como non están sinalizados resulta difícil atopalos. O que si atopamos son restos de antigos muíños, incluso algún reconstruído. Á volta pasamos polo alto das Forcadas (472 m.) (facilmente recoñecible porque é onde están todas as antenas de comunicacións) dende onde podemos contemplar toda a costa dende Muros a Carnota pasando polo Monte Louros, a ría, etc. (yeyi)

Fonte da A Gurita

refugio libre

Muros

• ivreim 11-feb-2011

Fixemos o 12 de febreiro de 2011 esta ruta e realmente merece moito a pena. Sobre todo polas espectaculares vistas da ría Muros-Noia e de Carnota con Fisterra ao fondo.
    Simplemente quería comentar que tivemos problemas cando quixemos cruzar o Rego de Lariño por onde nos marcaba. O paso estaba totalmente inaccesible por toxos e xestas, e resultouno imposible achegarnos ao rego. Imaxino que dende maio do 2009 a natureza seguíu o seu curso a tapou o camiño que había.
    Nós buscamos e atopamos outro paso. Hai que ir un pouco a monte pero non é complicado chegar ao rego. O paso do rego é por pedras un pouco esvaradías, pero creo que pode estar operativo todo o ano: o rego non leva moita auga. No seguinte track podedes atopar a nosa opción, na que están xa corrixidas todas as voltas que demos.
    Saúde

• Foto de xrosas

xrosas 11-feb-2011

Grazas por actualizar a información. E como dicía un veciño de Lariño, estes anos as xestas é un milagre o que crecen... E claro os toxos tamén.

• Foto de randoneur

randoneur 12-nov-2016

Desde hai tres meses, non hai billa. https://gl.wikiloc.com/rutas-outdoor/muros-larino-as-forcadas-muros-carreiros-es-377038#wp-379498/photo-98496