• Foto de Muxía-Moraime- Facho-Mirador O Corpiño-Virxe da Barca-Muxía (A Coruña)
  • Video de Muxía-Moraime- Facho-Mirador O Corpiño-Virxe da Barca-Muxía (A Coruña)

Tempo  5 horas 9 minutos

Coordenadas 2057

Fecha de subida 21 de abril de 2014

Fecha de realización abril 2014

4,4
8,8

preto de Mugia, Galicia (España)

Xoves, 17 de abril de 2014. Os camiños de Muxía foron protagonistas no día de hoxe. Obxectivos prioritarios para esta ruta: Moraime, O Facho e o Santuario da Virxe dá Barca, configurando un percorrido circular de case dezaoito quilómetros. Iniciamos o camiño en Muxía, para aproximarnos á praia de Espiñeiras (fermosas vistas sobre a ría de Camariñas e o pobo de Muxía), Chorente e a capela de San Roque (situada no monte Corpiño). Camiñamos devagar ata chegar a Moraime, lugar no que se encontra o antigo mosteiro e a igrexa parroquial, edificio románico do século XII. Un lugar para visitar.
Seguimos ruta dirección Casa Novas, Oruxo e Xurarantes para iniciar subida O Facho de Lourido, no que se sitúa un vértice xeodésico (314 metros). O nome ten que ver coa realización de cacharelas para orientar a navegación e como alerta posibles invasores.
O Facho: Un miradoiro, ben acondicionado (pedra), invitan o descanso para observar o ámbito: Muxía, a ría, o océano, Camariñas, Cabo Vilán, Touriñán. Un lugar marabilloso.
Seguimos en dirección a Lourido, atravesando a praia do mesmo nome (de areas brancas) ata a praia de Arliña. Despois dun pequeno descanso seguimos ruta, para visitar o miradoiro do Monte Corpiño, coma se fose un escudo que protexe a vila de Muxía, cunha cruz de pedra. Outro miradoiro impoñente con vistas sobre Muxía, Monte do Facho, Cabo Touriñán, Punta Cachelmo e Punta dá Buitra. E como colofón o esplendido día, visitamos o Santuario dá Nosa Señora dá Barca, en reparación.
Como curiosidade, mañá celébrase a festa do Congro en Muxía. Moito ambiente e bo tempo.