• Video de O Cabo do Mundo-Nogueira de Miño-Pedrido-Cartemil-Goimil-Chantada (Lugo) Ribeira Sacra do Miño
  • Foto de O Cabo do Mundo-Nogueira de Miño-Pedrido-Cartemil-Goimil-Chantada (Lugo) Ribeira Sacra do Miño

Tempo  3 horas 47 minutos

Fecha de subida 7 de junio de 2015

Fecha de realización junio 2015

2,7
5,4

preto de Nogueira, Galicia (España)

Domingo, 07 de xuño de 2015. O Cabo do Mundo - Ribeira Sacra do Miño.
Ou Cabo do Mundo é unha península que fai que río Miño teña dar unha gran curva, configurando unha paisaxe fantástica e cuasi salvaxe. Cedo, iniciamos o percorrido no pobo de Nogueira de Miño (concello de Chantada) dende a igrexa de Santa María de Nogueira (no extremo oeste do Cabo do Mundo).
Dende o comezo as vistas son excepcionais. Chegamos ao lugar de Pedrido, pintoresca aldea con casas agrupadas con canellas e senllas estreitas. A partir do Pedrido o camiño convértese nunha fenomenal calzada (corredoira) delimitada por muros de pedra e mofo para internarnos nos soutos (terreos con castiñeiros) e os sequeiros, mesturados con carballos. Xiramos a man dereita para visitar as ruínas do Castro de Nogueira e retroceder sobre os nosos pasos pola abundante maleza e retomar o camiño a favor das agullas de reloxo para introducirnos nun piñeiral. Xiramos á dereita dirección á aldea Cartemil, un precioso balcón mirando o Miño. Gran cantidade de de cerdeiras cargadas de froito, produtos hortícolas e viñedos. Unha señora ofrécenos cereixas, as que queiramos. Comendo cereixas na propia árbore devolveume aos recordos da miña nenez.
Pronto chegamos a Goimil, Nogueira de Abaixo e Portanoguiera, sempre con vistas fantásticas sobre o río e os viñedos. Lugar de extraordinaria beleza. Retornamos ao lugar da Eirexa e desviámonos uns catrocentos metros ao miradoiro do Cabo do Mundo.
Un pouco menos de once quilómetros inesquecibles.