-1 m
4,2
8,3

preto de O Pindo, Galicia (España)

ruta circular polo pindo con saida da iglesia do pindo, subindo hasta amoa e dende ali hasta o peñafiel , a subida ao peñafiel precisa dunha pequena trepada...
os tempos son facendo unha parte correndo , mais ou menos con paradas e comida debe levarf 6 h como minimo.

• Foto de alfbalado

alfbalado 13-jul-2011

Hola Blas62: Este percorrido era o bo para unha carreira polo Pindo, cruzando todo o macizo polas zoas máis caracteristicas e por descontado pasando pola cume da Moa, pero os de Galicia Maxica ocurreuselles outra cousa.
    Saudos e boas carreiras polo monte.

• Foto de CesGti

CesGti 08-dic-2011

moi boas,hoxe 8 de diciembre con un dia chuvioso douseme por facer este percorrido.
    a chuvia e a tremenda cantidade de auga que baixaba dos montes dificultou un pouco a marcha,ainda asi concluina en 3h 20' tempo que non permite moitos luxos,paradas as xustas.
    descoñecia a subida a peñafiel e o sendero que continua a veira do regueiro cara o Pindo,teño claro que repetirei,pero un dia no que o clima me permita ver a mais de 5 metros,que hoxe non via nin o monte que tiña diante.