• Foto de O SALITRE DO RONCUDO (Caracochas)

Tempo  4 horas 35 minutos

Fecha de subida 11 de abril de 2012

Fecha de realización abril 2012

-31 m
3,7
7,4

preto de Corme-Porto, Galicia (España)

www.caracochas.com

Ruta circular e moi fermosa que se adentra dentro de un terreo costeiro virxe.
Iniciamos a nosa andaina na cormelana praza da ribeira para ir andando uns 3 km por unha estreita carreteriña ao Faro Roncudo, sempre con vistas a ría de Corme. Chegando ao merendeiro tomamos un sendeiro que nos leva a aldea de Roncudo bordeando a costa por un complicado camiño de uns dous quilómetros, está é a parte máis fermosa de costa virxe, pero pouco transitada e con bastantes acantilados, é rara a cobertura de móbil, que nos atopemos con alguén e sería moi recomendable o uso de polainas polos toxos.
Chegados a aldea de Roncudo camiñaremos por cómodas pistas do parque eólico para chegar a Guxín vendo sempre o mar dende a altura.
En Guxín patearemos o seu agro para chegar a pedra da serpe, a praia da Hermida e rematar a ruta de novo en Corme.

Visitade o noso blog, buscade o noso caché e xa nos diredes como vos foi!!!!

Para saber máis: caracochas.com

• Alexandre S. 07-ene-2013

Totalmente recomendable; o tramo entre o cabo Roncudo e a aldea de Roncudo é bastante complicado, pero con unhas boas polainas e cuidado non debería dar problema.

• Alexandre S. 09-ene-2013

Espectacular ruta por unha costa prácticamente virxe

• Bea V 11-ene-2013

O máis chulo da ruta é o tramo no que podemos ver ao mesmo tempo os faros Roncudo e Nariga.

Moi bonita

• Djalminha 30-sep-2013

É bastante complicado o tramo entre o faro Roncudo e a aldea de Roncudo, pero si o facemos con cuidado é espectacular.

• Foto de adriansouto

adriansouto 15-oct-2017

Al llegar a la entrada de monte donde se deja la carretera del faro, para seguir el camino es practicamente imposible debido a la vegetación de maleza que existia cuando realice la ruta.
    Tuvimos que improvisar y subir por el cortafuegos de la derecha del monte que sube a los eólicos y seguir los caminos de los eólicos para más adelante volver a coger la ruta.
    Es más bonito el final que el principio.
    Yendo hacia el faro hay un buen sitio para comer con mesas y bancos.