Tiempo en movimiento  unha hora 35 minutos

Fecha de realización agosto 2018

2,4
4,8

preto de Orro, Galicia (España)

Orro - Pedra Malladoira - Vallesur - Tunel de Orro - Orro

Pedra Malladoira

Camiño despois da Pedra Malladoira

Desvio de camiño

Senda do gas

Enlace senda do gas con antiga via do tren

Antiga via do tren

Entrada o tunel de Orro

Salida do tunel de Orro

Subida a final de ruta

Xardin no final de ruta

Final de ruta

• ADTL A PEDROSA 06-ago-2018

Ruta con moi pouco asfalto ( non pasa de 500 mts), empezamola xunto o Local Social de A. D. T. L. A Pedrosa en dirección a parrillada " O Sombrero ", pasamos por o camiño detrás deste cara o Local Social de Orro, pasamos por xunto a este pa cruzar a A9 por Unha pasarela de ferro, a seu final atopamos unha estrada e collemos a dereita por ela uns 100 mts., o pasar a primeira casa collemos xunto a ela por un camiño, despois de caminar por este e carreiros atopamos unha pista de zahorra por a que seguimos ata atopar unha esfaltada na que collemos a dereita e de seguido a esquerda por a primeira pista de Terra, caminamos por esta e entre dous cierres de bloque collemos por a esquerda, rematada está seguimos por un camiño que sigue de frente, un pouco mais adiante temon outro camiño que cruza, nos seguimos por o de frente, este empeza a subir e ten unha zona con pouca sombra pero o cruzarse outro Camilo e coller a dereita xa volta a llanear e xa ten sombras, o final deste atopamos unha ponte da tercera ronda, non collemos por debaixo dela, collemos por a pista esfaltada a esquerda e instalación 150 mts mais adiante un camiño de terra a esqueda nos achega a Pedra Malladoira, despois desta temos como 1,5 kms de camiño sin sombras, encontramos unha estrada por a que camiñamos una 200 mts cara Vallesur, a deixamos por a esquerda antes de chegar a urbanización, aquí collemos un camiño que o pouco faise con baixadas pronunciada e con moita área solta ata chegar a senda do gas, collemos por ela e nuns 300 mts atopamos un camiño en mal estado, subimos por el uns 10 mts e voltamos a seguir por a senda do gas ( esta zona está pouco pisada), seguimos por a traza ata atopar a antiga vía do tren a cal collemos a nosa esquerda, o pouco atopamos unha ponte sobre esta a cal e da estrada, pasada está xa nos atopamos ca entrada do túnel de Orro ( de uns 300 mts ), a saluda deste temos unhas escaleiras a dereita que nos levaran a senda que chega o final da ruta.