Descargar

30 de agosto de 2020

agosto 2020

Filtros Avanzados

Filtra por mes o fecha de grabación. Encuentra rutas solo de personas a las que sigues.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Filtros Avanzados Filtros Avanzados
Sé el primero en aplaudir

preto de Parada, Viana do Castelo (Portugal)

Circular de Parada. A verdade é que para desfrutar desta ruta, haberia que empregar mais tempo. Son tantos os recunchos nos que che gostaria parar... No noso caso, empezamos moi tarde e depois xa habia fame. O ideal serian 4 horas para desfrutar de todo o camiño. Saes dun fermoso sitio e apareces noutro mellor. O comezo é estrano, pois semella que vas a unha finca privada,pero non é asi. Despois te metes nun descenso incrible polo bosque e despois.... Nada que tedes que descubrilo. E o remate, o pobo, precioso.

• Foto de Foto

• Foto de gumeryp

gumeryp 30 ago 2020

A verdade e que foi das rutas mais fermosas que fixemos. Bosque, pedra, terra, sol e auga. Todos os elementos estan presentes neste roteiro. Ademais veredes cabalos, vacas, cabras, ovellas, cans, lagartos... Por toda a senda...