Descargar

14 de mayo de 2018

mayo 2018

Navegación Outdoor

Guíate por millones de rutas al aire libre desde tu móvil. ¡Incluso offline!

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Navegación Outdoor Navegación Outdoor
Sé el primero en aplaudir

preto de Pedras de Moledo, Viana do Castelo (Portugal)

Pequeña ruta pola contorna da aldea de Parada de Lindoso (Portugal) A ruta comeza baixando cara o cañón do río Limia, con bonitas vistas sobre o río e cara as aldeas do outro lado da ladeira, como o Soajo ao fondo. Aldeas con zonas de cultivo en terrazas. O camiño cruza o río e veremos un muiño todo de pedra. Subimos polo camiño antigo que baixaba ao río dende a aldea. Pasamos por zonas de bosque e frondosidade para sair finalmente (tras unha forte pendente) á estrada. Retrocedemos por esta uns 50 metros e subimos seguindo as indicacións da ruta do penedo do encanto. Cruzamos a aldea, que é preciosa, atopándonos un lugar onde temos un lavadero, unha poza, un muiño moi orixinal, o forno e unha eira de pedra rodeada de varios muiños (o ciclo do pan aí concentrado) Imos subindo pola aldea cara a serra, sobre un camiño empedrado e baixo parrais que semella que en verán dan unha boa sombra, apoiados sobre os lovios. A cada paso que subimos imos tendo máis vistas das serras do Soajo e do Quinxo. O camiño divídese e imos cara arriba para visitar o penedo do encanto, que dentro do que é está un poco deteriorado, pero polo menos atopamos unha boa explicación nun cartel e está ben indicado. A ruta ten moitas posibilidades e pode facerse circular. Nós fixemos a volta corta polo tempo e fumos dar enriba do pozo da gola, pódese baixar por ese terraplén e sair igualmente á estrada. Ruta de 10, preciosa e moi fácil. Ollo en inverno, os camiños están cheos de auga e coa pedra poden resultar perigosos.

Zona sobre o ciclo do pan

• Foto de Zona sobre o ciclo do pan
Eira de pedra con canastros, muiño orixinal, forno, poza e lavadero.