Tempo  3 horas 41 minutos

Coordenadas 2867

Fecha de subida 27 de mayo de 2020

Fecha de realización mayo 2020

-
-
1.100 m
706 m
0
3,0
6,1
12,1 km

Vista 24 veces, descargada 1 veces

preto de Pensos, Galicia (España)

Estamos en Pardeconde, pueblo que forma parte de los ayuntamientos de Esgos y de Xunqueira de Espadañedo. En el propio núcleo nos despedimos de un concello y saludamos a otro. Un recorrido que tenía como objetivo subir a la parte alta (la montaña) por A Mallada Vella, pasar por el curioso Marco Novo, desviarnos al mirador As Cuartas. Retroceder para seguir destino al santuario da Virxen do Monte y regresar por Xaravedra y Os Pensos.
A Mallada Vella era un antiquísimo camino que unía la Ribeira Sacra con el Val do Meda y Ourense. Subida que realizamos con intensa niebla. Hemos salvado la subida más pronunciada de este recorrido sin señalizar.
O Marco Novo. Giramos hacia la derecha en busca del Marco Novo. Un monumento megalítico en la conjunción de los ayuntamientos de Esgos, Nogueira de Ramuín y Xunqueira de Espadañedo. Algunos escritos hablan que este monumento fue convertido en un marco de referencia de términos municipales, en donde confluyen los ayuntamientos anteriormente referenciados. Tiene gravada doce cruces distribuidas por toda su superficie.
Seguimos nuestro camino hacia el mirador As Cuartas. Se trata de un lugar con excelentes vistas del Cañón de la Ribeira Sacra. No tuvimos suerte, la niebla nos impidió el disfrute.
Virxen do Monte. Seguimos en busca de la Ermita Virxen do Monte ubicada en las inmediaciones del límite común de los ayuntamientos de Esgos y Nogueira de Ramuín a casi mil metros de altitud. Antes de llegar a la Ermita seguimos por un tramo de la Pr-g 72 Camino Natural de la Ribeira Sacra que pasa por este pintoresco lugar.
Regresamos al inicio del recorrido por Xaravedra y Os Pensos.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Estamos en Pardeconde, pobo que forma parte dos concellos de Esgos e de Xunqueira de Espadañedo. No propio núcleo despedímonos dun concello e saudamos a outro. Un percorrido que tiña como obxectivo subir á parte alta (a montaña) pola Mallada Vella, pasar polo curioso Marco Novo, desviarnos ao miradoiro As Cuartas. Retroceder para seguir destino ao santuario dá Virxen do Monte e regresar por Xaravedra e Vos Pensos.
A Mallada Vella era un antiquísimo camiño que unía a Ribeira Sacra co Val do Meda e Ourense. Subida que realizamos con intensa néboa. Salvamos a subida máis pronunciada deste percorrido sen sinalizar.
Ou Marco Novo. Viramos cara á dereita en busca do Marco Novo. Un monumento megalítico na conxunción dos concellos de Esgos, Nogueira de Ramuín e Xunqueira de Espadañedo. Algúns escritos falan que este monumento foi convertido nun marco de referencia de termos municipais, onde conflúen os concellos anteriormente referenciados. Ten gravada doce cruces distribuídas por toda a súa superficie.
Seguimos o noso camiño cara ao miradoiro As Cuartas. Trátase dun lugar con excelentes vistas do Canón da Ribeira Sacra. Non tivemos sorte, a néboa impediunos o goce.
Virxen do Monte. Seguimos en busca da Ermida Virxen do Monte situada nas inmediacións do límite común dos concellos de Esgos e Nogueira de Ramuín a case mil metros de altitude. Antes de chegar á Ermida seguimos por un tramo da Pr- g 72 Camiño Natural da Ribeira Sacra que pasa por este pintoresco lugar.
Regresamos ao comezo do percorrido por Xaravedra e Vos Pensos.

Ver más external

panoramica

A Mallada Vella

cima

As Penas de Millán

Waypoint

Calzada de Pardeconde

Museo

Cruz de Pedra

Arquitectura religiosa

Ermida Virxe Do Monte

Arquitectura religiosa

Ermida San Pedro

fuente

Fonte Da Virxe Do Monte

parquing

InicioFin Pardeconde de Esgos

Waypoint

Marco Novo

panoramica

Mirador de As Cuartas

Waypoint

Muiños Parque Eólico

Waypoint

Os Pensos (San Pedro)

Waypoint

Pardeconde de Esgos

cima

Penas Cabaleiras

Museo

Petróglifo A Serra

Waypoint

Xaravedra

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta