Tiempo en movimiento  4 horas 45 minutos

Fecha de realización noviembre 2019

3,3
6,6

preto de Pardines, Catalunya (España)

Vuit membres de la Colla del Dimecres del Centre Excursionista de Sant Feliu de Codines hem arribat en cotxe cap a dos quarts de deu a Pardines per fer una ruta circular fins la Collada Verda, on arribem cap al migdia. La ruta programada ens faria girar cap a la dreta, el que ens allargava el camí prop de quinze kilòmetres mes i, per aquest motiu, decidim tornar per els mateixos punts de l'anada, sense adonar-nos que, en el punt anomenat com "Variant Cabanya d'en Font o Can Font", teníem la oportunitat de canviar el recorregut per el camí que s'indica com a itinerari 7-1 "Ruta de les Mines" a la web de la Vall del Segadell. Malgrat tot, ha estat un dia espectacular de tardor i el camí, amb constants i suaus pujades i baixades per pista de muntanya, no té més comentaris remarcables que el pas a gual dels torrents que travessa, que no han estat més que dificultats mínimes. Cap a les tres de la tarda acabem la caminada i, després de dinar tornem per arribar a casa cap a les set del vespre.

PAL INDICADOR DE LA RUTA VALL DE RIBES

FONT DE LES FONTANELLES

PAL INDICADOR DE MOSQUETOSA/BOIXETERA

CLOT (TORRENT) DE LA MOSQUETOSA

TORRENT DE DONAPÀ

PAL INDICADOR COLLADA VERDA/PARDINES

PAL INDICADOR VARIANT CABANYA D'EN FONT (CAN FONT)