C@RLOS

Fecha de realización febrero 2019

3,6
7,2

preto de Pazos, Galicia (España)

Roteiro que combina a pequena ruta do pozo dos fumes e o PRG 79 .

saimos dende Pazos de Arenteiro pola estrada que conduce a Leiro na procura da Ponte da Cruz preto do lugar onde o rio Arenteiro tributa as suas augas no Avia.
Seguimos o discurir do Arenteiro pola beira esquerda ata chegar a outra ponte que da paso a aldea. Despois de unha visita polas ruas de Pazos ,voltamos o rio e subimos pola beira dereita na procura do pozo dos Fumes nun delicioso paseo a sombra do bosque co cantarin rio guiando os nosos pasos.
Voltamos a Ponte e retomamos as marcas blancas e amarelas do prg 79 que nos levan ata a aldea de Cabanelas rodeada de viñedos.
Continuamos ata Cima de vila e adentramonos de novo no bosque a procura de encontrarnos de novo co rio e co espectacular ponte do Castro Cabadoso que nos leva a outra beira . Despois de camiñar un ratiño e subir un pouco atopamonos a nosa dereita cos restos dunha impresionante fortaleza que defendia e controlaba o importante paso do rio.
Dende ali continuamos a procura da aldea de Moldes onde se conserva un fermoso pendello a caron da sua igrexa. Abandoamos o lugar seguindo de novo as marcas do camiño para achegarnos a pequena aldea da Ponterriza que conta cunha eira con dous fermosos horreos e outra fermosa ponte.
Cruzamos a ponte e seguimos o camiño ata chegar a estrada que leva o parque do Carballiño, cruzamos a estrada e buscamos o sendeiro que sigue a beira dereita do rio augas arriba por carreiros e pasarelas de madeira que nos conducen ata o Muiño das Lousa en Carballiño fin da nosa ruta.