Tempo  4 horas 9 minutos

Coordenadas 3571

Fecha de subida 6 de junio de 2020

Fecha de realización junio 2020

-
-
1.316 m
755 m
0
3,2
6,5
12,95 km

Vista 42 veces, descargada 0 veces

preto de Jacébanes, Galicia (España)

Cumbre situada en la parte oeste de la provincia de Ourense en la Sierra de Laboreiro junto al Parque Nacional de Penada-Gerês - Xurés (España y Portugal, en el límite entre Ourense y Portugal (conocido como a raia), por encima del valle del rio Deva, afluente del Miño. Es el pico más alto del municipio de Quintela de Leirado. Pena Rubia de Padrenda y O Codesal de Lobeira.
La cima de Penagache es un conjunto de bolos graníticos que se alzan sobre la sierra de perfiles suaves y ondulados.
Muy cerca de Penagache se encuentra uno de los conjuntos megalíticos más importantes de Europa. A Mota Grande do Outeiro do Ferro - Penagache conocida como Portela de Pau. En él hay más de 200 túmulos funerarios que dan cuenta de que estos lugares estuvieron habitados desde la antigüedad. Una planicie compartida entre España y Portugal (Planalto Portugués).
Uno de los accesos más conocidos es desde la aldea de Xacebáns 612 metros de altitud situado al norte de la cumbre. Elegido en esta ocasión.
Otro de los accesos más suaves es el que va desde Outeiro de Augas a 1.040 metros de altitud en la carretera que va desde Bande a Bangueses y Quintela de Leirado y O Condado en Padrenda.
Al llegar a la zona de los bolos graníticos se puede acceder más fácil por la cara sur porque por el otro lado hay muchos brezos y abundante vegetación que hacen muy difícil el caminar, además de la altura de las rocas.
En la cima está el vértice geodésico A Penagache y un buzón del Club Montañeros Celtas, además del banco colocado por el concello de Quintela de Leirado con vistas fantásticas y la cruz de piedra de Penagache, el mástil y el panel informativo reciente, ya tirado.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cume situado na parte oeste da provincia de Ourense na Serra de Laboreiro xunto ao Parque Nacional de Penada- Gerês - Xurés (España e Portugal, no límite entre Ourense e Portugal (coñecido como a raia), por encima do val do rio Deva, afluente do Miño. É o pico máis alto do municipio de Quintela de Leirado. Pena Rubia de Padrenda e O Codesal de Lobeira.
A cima de Penagache é un conxunto de birlos graníticos que se alzan sobre a serra de perfís suaves e ondulados.
Moi preto de Penagache atópase un dos conxuntos megalíticos máis importantes de Europa. A Mota Grande do Outeiro do Ferro - Penagache coñecida como Portela de Pau. Nel hai máis de 200 túmulos funerarios que dan conta de que estes lugares estiveron habitados desde a antigüidade. Unha planicie compartida entre España e Portugal ( Planalto Portugués).
Un dos accesos máis coñecidos é desde a aldea de Xacebáns 612 metros de altitude situado ao norte do cume. Elixido nesta ocasión.
Outro dos accesos máis suaves é o que vai desde Outeiro de Augas a 1.040 metros de altitude na estrada que vai desde Bande a Bangueses e Quintela de Leirado e O Condado en Padrenda.
Ao chegar á zona dos birlos graníticos pódese acceder máis fácil polo cara sur porque polo outro lado hai moitos breixos e abundante vexetación que fan moi difícil o camiñar, ademais da altura das rocas.
Na cima está o vértice geodésico A Penagache e unha caixa de correos do Club Montañeiros Celtas, ademais do banco colocado polo concello de Quintela de Leirado con vistas fantásticas e a cruz de pedra de Penagache, o mastro e o panel informativo recente, xa tirado.

Ver más external

Arquitectura religiosa

Cementerio

Arquitectura religiosa

Iglesia Santiago de Xacebáns

cima

Penagache 1217m

Waypoint

Xacebáns Ine-Fin

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta