• Foto de Pico Valleta 3090 por Lago di Chamoré

Fecha de realización julio 2018

3,0
6,0

preto de Pila, Valle d’Aosta (Italia)

Subida ata o Pico Valleta, un 3.000 bastante descoñecido pero moi bonito, cunhas magnificas vistas o Val de Aosta.
Subese dende o parking da estacion de esqui. Nestas datas hai aparcamento dabondo.
Subese por un sendeiro ben marcado ata o Lago. Este bordease logo pola dereita por unha pendente que se distingue ben desde abaixo, e que nos levará a un collado dende o que visualizamos o lago hacia abaixo, o sendeiro hacia o Valleta a nosa dereita e o PN do Gran Paradiso de frente.
Colleremos camiño da cima a man dereita, xa por sendeiros de pedra e sen apenas vexetacion, vemos neveiros e zoas con bastante neve a pesar de estar no mes de xullo.
O sendeiro esta bastante ben indicado sobre todo o ver de frente a cima en todo momento.
Unha vez chegamos a gran cruz que esta posta na cima voltamos sobre os nosos pasos ata o collados, onde decidimos crestear para bordear o lago pola zoa contraria a de subida. A baixada da zoa alta a base do lago fixemola fora de senda, porque realmente chegou un momento en que deixamos de ver sendeiros. De todo-los xeitos esto nom ten problema xa que nesta parte e matorral baixo e faise sin problema.
Unha vez no lago voltamos sobre os nosos pasos ate o parquing.
A ruta en estival e doada, moi bonita e moi recomendable.