3,8
7,5

preto de Piornedo, Galicia (España)

15/10/2016
Subida ó Mostellar, dende Piornedo, travesía cara ó Pîco Lagos e baixada ate a Golada de Boca de Campo dirección Vilarello, pola chamada ruta dos Bois Galegos.
Ó camiño histórico de Vilarello ó Collado, ainda que hai un cartelón precioso en Vilarello que o indica, quedanlle un par de días sen chegar a pecharse por falla de uso e mantemento.
É máis barato e da máis votos un cartel que unha desbrozadora e un posto de traballo.

Subida al Mostellar, desde Piornedo, travesía hacia Pîco Lagos y bajada a la Golada de Boca de Campo hacia Vilarello, por la llamada ruta dos Bois Galegos.
Al camino histórico de Vilarello al Collado, aunque hay un cartelón precioso en Vilarello que lo indica, le quedan un par de días sin llegar a cerrarse por falta de uso y mantenimiento.
Es más barato y da más votos un cartel que una desbrozadora y un puesto de trabajo

• Foto de amansodiaz

amansodiaz 18-oct-2016

El sabado fui con el club de Montaña Ferrol a hacer esta ruta y me gusto muchisimo aunque habia niebla en la subida al Mustallar pero es espectacular.La recomiendo a la gente que le gusta el senderismo. https://gl.wikiloc.com/rutas-sendeirismo/piornedo-mostellar-vilarello-ancares-15128630/photo-9409416