Fecha de subida 27 de abril de 2018

Fecha de realización abril 2018

5,5

preto de Cotobade, Galicia (España)

Este xoves volvemos a Ponteareas para facer unha nova ruta, non moi distinta a que fixemos outras veces.
Esta vez o inicio da ruta facémolo pegados ao río Tea, na senda do mesmo. Enfronte atópase o lugar de A Pontacóns, á outra marxe do río, antigamente existía unha ponte para poder cruzar, comunicando as parroquias de Pías e Padróns.

Ao pouco bordeamos o rego Mendres e comezamos un pequeno traxecto polo medio do monte, sen ningunha dificultade, que nos leva directamente ao sendeiro de río Tea ata chegar a Mondariz Balneario.

Agora toca subidas, algunhas bastante pronunciadas, aínda que curtas. Pasamos pola Ermida de Santa Tegra. Aquí o monte está totalmente queimado, atopando algúns madeireiros cortando e recollendo os piñeiros e tamén eucaliptos calcinados.

Continuamos camiñando polo monte ata chegar a Ponteareas, onde no Bar Vide repoñemos forzas con un exquisito bacallau ao forno.

Pola tarde recorremos o que nos queda ata o inicio pola beira do río Tea, pola súa senda.

Apenas ten asfalto, agás o que atopamos no recorrido feito por Ponteareas. Unha gran parte do percorrido faise pola senda do río, o resto camiños forestais e algún anaco improvisado polo medio do monte.

Tempo en movemento 5 horas 30 minutos con unha media de 4 quilómetros hora.