Descargar

31 de diciembre de 2017

diciembre 2017

Seguimiento en Vivo

Deja que quien tú decidas sepa dónde te encuentras mientras sigues o grabas una ruta desde la app.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Seguimiento en Vivo Seguimiento en Vivo
Sé el primero en aplaudir

preto de Berducido, Galicia (España)

Ruta que aproveita as marxes do río Lérez tanto de Pontebora para abaixo como para arriba. Neste caso saímos da igrexa de Santa María de Xeve e utiizamos un anaco da ruta dos tres pinos para achegarnos a San Andrés de Xeve e baixar cara o río Lérez. Nas proximidades da ponte de Pontebora baixamos por o Lérez ata a pasarela do vello balneario e subimos por a outra marxe por o paseo fluvial ata Pontebora. Cruzamos a ponte e subimos río arriba ata a praia fluvial que fai o Lérez á altura de Filgueira. Abandonamos o curso do río ante a imposibilidade de continuar e volvemos sair ó río á altura da ponte colgante de Calvelo.
Continuamos río arriba un bo tramo ata chegar á altura de Fragoso e iniciamos a subida ó pobo para utilizar un treito da ruta das Fontes de Xeve. O camiño vainos levando ata a capela de San Roque e de alí collemos dirección a Santa María de Xeve para acabar o percorrido.
Nas inmediacións dos lugares de Filgueira, en San Andrés de Xeve, é inivitable transitar por lugares asfaltados, pero non representan un gran atranco porque non é demasiado tramo.
Empezamos esta ruta nas inmediacións da igrexa de Santa María de Xeve procurando buscar un sitio intermedio na ruta para tomar o bocadillo con unha cerveza e outro sitio ó final para tomar unhas cañas na Tapería que hai ó lado da igrexa; pero ben se podería empezar nas inmediacións de Monteporreiro, en Pontevedra, ou ó lado da ITV en Pontebora.