• Video de PR.AS-19 Sierra de Eiroá-Piñeiro-Galiñeiros-Mazo de Bres-Aguillón-Llan-Taramundi (Asturias)
  • Foto de PR.AS-19 Sierra de Eiroá-Piñeiro-Galiñeiros-Mazo de Bres-Aguillón-Llan-Taramundi (Asturias)

Tempo  5 horas 17 minutos

Fecha de subida 7 de abril de 2015

Fecha de realización abril 2015

4,4
8,8

preto de Taramundi, Asturias (España)

Sábado, 04 de abril de 2015. Serra de Eiroá - Taramundi (Asturias)
Destino Taramundi para camiñar pola Serra de Eiroá, baseándonos na ruta Pr.As-19. Iniciamos percorrido en centro do pobo (grande afluencia de visitantes), pasando por La Rectoral, dirección norte en continuo ascenso (senda Zarradón) con vistas panorámicas sobre os vales dos ríos Turía e Cabreira e as aldeas de Valín e Llan. A elevacións significativas das montañas que nos rodean son: Carranco, Busnovo e Pendón. Realizamos desviación para ter unha vista panorámica sobre o Concello Asturiano de San Tirso de Abres e a ría do Eo. Fermoso percorrido por unhas montañas sorprendentes.