castorus

Fecha de realización diciembre 2016

3,7
7,4

preto de Acebeiro, Galicia (España)

• Foto de SEGATUR

SEGATUR 10-ene-2017

Esta ruta denomínase correctamente "PR-G 100 Sendeiro Natural Aciveiro – Candán". Acada bastante altitude, polo que no inverno ten unha climatoloxía algo extrema. Non é difícil que no inverno a parte superior estea nevada. Ollo preto dos ríos, poden estar inundados con enchentes. A ruta goza dunha paisaxe natural e de camiños e pontes de pedra dignos de ver. O seu pasado e incluso o seu nome (Candán), dan para moitas historias e lendas. Paga a pena visitar esta contorna, tanto no outono coma no verán.

• castorus 10-ene-2017

Editado, graciñas.
    O certo é que a ruta non estaba ben coidada. Non estaba nevada, pero moitos treitos estaban anegados, por eso a ruta que fixemos é lixeiramente distinta á PR-G 100 orixinal.
    Non sei se Candán ten que ver algo ca cantidade de cans que teñen nas aldeas da ruta, pero eso tamén foi causa de que tiveramos que tomar algunhas variantes na ruta! Faia feras!